ASCIWhite Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 "Det er ikke deg det er noe galt med det er meg" "Jeg trenger litt tid for meg selv" "Jeg vet ikke hva jeg føler" Kan de for faen ikke bare si at de er drittlei av trynet mitt og vil prøve noe nytt heller? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ei jente i klassa mi på ungd.skolen sa (ikke til meg, men hele klassen), da vi snakket om land i nordeuropa osv: "HÆ?! Ligger ikke sverige i norge?!"Ble "mobbet" for det i nesten et år 6492570[/snapback] hahah, folk ler jo av det enda da 6492607[/snapback] ja :!: Ikke akkurat jenta med høyest IQ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Så sant, Så sant.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Midtøsten er jo nesten en egen verdensdel... 6492001[/snapback] nei? Det er jo som å si "Norden er nesten en egen verdensdel jo" Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) En kunde som spurte om det var brød på burgeren. Jeg jobber på Mc Donalds. Hun var gammel da, hadde ja... liiite peiling. Rettet litt siden det var noen, kremt... Som ikke tok ann Endret 14. juli 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Dama som spurte om det var brød på burgeren. Jobber på Mc Donalds. Hun var gammel da, hadde ja... liiite peiling. 6492839[/snapback] Kan du sette det hele i kontekst? Jobbet hun eller du på McDonald's? Skulle en av dere bestille en burger, og hvem av dere i så tilfelle? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ikke for å være blærete, men kom på dette utsagnet av ei jente; jenter toppnivå håndball, hadde eid toppnivå spillerne av motsatt kjønn i samme sport. 6492589[/snapback] Hun hadde ikke peiling! Se på det norske damelandslaget og herrelandslaget. Herrene hadde eid damene fullt. De hadde praktisktalt feid de av banen.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Takk, takk, takk takk takk Eline ENDELIG noen som har forstått det! Tempoet, ballpresset, fysikken og alt er mye mye tøffere i herrehåndball enn i damehåndball. Det norske herrelandslaget hadde rundspilt damelandslaget. Og det var godt at ei jente fortalte det =) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 De er jo mye penere oxo... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Ikke for å være blærete, men kom på dette utsagnet av ei jente; jenter toppnivå håndball, hadde eid toppnivå spillerne av motsatt kjønn i samme sport.6492589[/snapback] For noen år siden spilte dame-landslaget mot et gutte junior-lag, i en lav divisjon. Jentene ble rundspilt. De prøvde å hysje det ned, og ikke få det ut i media da. Endret 14. juli 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Takk, takk, takk takk takk Eline ENDELIG noen som har forstått det! Tempoet, ballpresset, fysikken og alt er mye mye tøffere i herrehåndball enn i damehåndball. Det norske herrelandslaget hadde rundspilt damelandslaget. Og det var godt at ei jente fortalte det =) 6492975[/snapback] det føltes godt her også ;p De er jo mye penere oxo... 6492981[/snapback] jah, alle damene på damelandslaget bryr seg mindre om utseende enn herrelandslaget x] Ikke for å være blærete, men kom på dette utsagnet av ei jente; jenter toppnivå håndball, hadde eid toppnivå spillerne av motsatt kjønn i samme sport.6492589[/snapback] For noen år siden spilte dame-landslaget mot et gutte junior-lag, i en lav divisjon. Jentene ble rundspilt. De prøvde å hysje det ned, og ikke få det ut i media da. 6493017[/snapback] Tror ikkenoe på at et junior-lag i en lav div. rundspillte damelandslaget. Da er juniorlaget i feil div. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hørte det av 7-klasse læreren min, som selv spilte/hadde spilt håndball. Er jo noen år siden han fortalte det, så kan hende jeg husker litt feil. Men jeg husker vaffal det var a-laget til damene mot et junior-lag. Nesten sikker på at han sa de var fra en lavere divisjon... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 hmm, i håndball er det jevnere enn i fotball.. Tror hvertfall ikke på det i håndball ;P men om det er et godt juniorlag(g19) i håndball er jeg med. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tror ikke det er umulig. Gutter er større, fysisk sterkere, bedre spenst, kaster hardere, bedre utholdenhet vil jeg tro og. Osv osv... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Men et dårlig g19 vil IKKE klare det. Klart Haslum, eller STIF osv. sine g19 lag hadde gjort det. Men ikke noe dårlig lag. Såpass bra er kvinnelandslaget.. Har selv slått et eliteserielag (damer) med mitt klubblag. Men de var slettes ikke dårlige til å være kvinner. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Kvinner er kanskje mer taktiske, smartere.... ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kvinner er kanskje mer taktiske, smartere.... ? 6493305[/snapback] nei, er nok ikke det. Selv om det er ganske jevnt er nok herrene noen skritt lenger fremme ;P Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 En gang kalte jeg en jente Einstein etter at hun hadde forstått et mattestykke, så sa hun "Hvem er det?". Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Sagt i timen vår: Lærer: "Kan noen si et land på E?" 19 år gammel smart jente: "ENGLAND! Ikke fullt så smart 19 år gammel jente: "Herregud, England er ikke et LAND!" Endret 14. juli 2006 av EverythingApe Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Sagt i timen vår: Lærer: "Kan noen si et land på E?" 19 år gammel smart jente: "ENGLAND! Ikke fullt så smart 19 år gammel jente: "Herregud, England er ikke et LAND!" 6493394[/snapback] Vel, dette kommer litt an på definisjoner og hva man skal kalle ting. England er under Storbritannia, som er "landet" som sådan i de fleste verdenssammenhenger. Et lignende eksempel er vel USA, som er inndelt i mange delstater. USA er "landet" som sådan i verdenssammenhenger, akkurat som Storbritannia. Så på en måte kan vi si at England, Skottland og Wales er delstater på linje med delstatene i USA. Det er vanskelig å forklare på en god måte, men jeg håper jeg får poenget mitt godt nok fram. Ja, England er et land, men Storbritannia er gjerne det man refererer til i verdenssammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå