Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?" Hahehahe ... dumme dumme kvinnemennesket. Tok 40min! 6486728[/snapback] Hører jeg eid? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hun var meget korket den jenta, det skal hun ha. Så mulig jeg var slem der. Husker bare jeg måtte holde meg for å ikke le når hun sa det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?" 6486728[/snapback] Hmmm. det jeg undrer over er hvorfor akkurat 3mnd? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?" Hahehahe ... dumme dumme kvinnemennesket. Tok 40min! 6486728[/snapback] Og hvor mye sprit? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?" Hahehahe ... dumme dumme kvinnemennesket. Tok 40min! 6486728[/snapback] Og hvor mye sprit? 6486815[/snapback] Nei du det var null sprit ... faen for ei snål ei. Syk var a å! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?" Hahehahe ... dumme dumme kvinnemennesket. Tok 40min! 6486728[/snapback] Og hvor mye sprit? 6486815[/snapback] Nei du det var null sprit ... faen for ei snål ei. Syk var a å! 6486830[/snapback] Så du måtte til legen å fjerne gonnorré eller no? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å. 6486848[/snapback] Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å. 6486848[/snapback] Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da? 6486869[/snapback] Joa ... skal da ha det. Der var det HELE pakka. Men det blei litt mye av det gode for å si det sånn, uten at det kunne forklares. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å. 6486848[/snapback] Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da? 6486869[/snapback] Joa ... skal da ha det. Der var det HELE pakka. Men det blei litt mye av det gode for å si det sånn, uten at det kunne forklares. 6486872[/snapback] Nå har vel jeg pult heller lite...eller ingenting så veit ikke så mye om det...menne...jeg kan da ikke skjønne at det blei for mye? Særlig ikke for en kauting som deg? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å. 6486848[/snapback] Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da? 6486869[/snapback] Joa ... skal da ha det. Der var det HELE pakka. Men det blei litt mye av det gode for å si det sånn, uten at det kunne forklares. 6486872[/snapback] Nå har vel jeg pult heller lite...eller ingenting så veit ikke så mye om det...menne...jeg kan da ikke skjønne at det blei for mye? Særlig ikke for en kauting som deg? 6486881[/snapback] Heh... kauting Det er vel aldri for mye av det gode når det gjelder "rodeo" som SkyMarshall så fint putter det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jo nei for all del, jobben ble gjort. Men det var liksom FULL FRES fra første stund. Det var liksom bare "BÆM ... WTFOMFG?". Nei gi meg ei å være glad i sier jeg, det greiene der er jeg lei. Også den svelginga da ... DET ER VANN I SPRINGEN!!! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Skikkelig rundpuling kjapt, greit, gæli, vilt og unnagjort er en god ting. Men da gjerne med noen du har hatt sex med mange ganger og er litt glad i. Tilfeldig bånnings er etter min erfaring heller labre saker. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ho: synest du det er normalt å banke ukjente folk? eg: ja ho: okay. fint for deg, du er anmeldt til purken. eg: jaok (så gikk eg videre) dette skjedde på skolen, og har aldri sett jenta før. og ho vekslet meg med en annen. ho tørte ikkje si nokke til meg, etter de, heller ikkje se mot meg. hehe Lenke til kommentar
Eline Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Tilfeldig bånnings er etter min erfaring heller labre saker. 6486916[/snapback] Ikke alltid, ikke alltis! Det er kjekt noen ganger og Veldig kjekt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jo nei for all del, jobben ble gjort. Men det var liksom FULL FRES fra første stund. Det var liksom bare "BÆM ... WTFOMFG?". Nei gi meg ei å være glad i sier jeg, det greiene der er jeg lei. Også den svelginga da ... DET ER VANN I SPRINGEN! 6486895[/snapback] På den måten, ja... Nei, det skal vare, det må jeg si meg enig i, og svelging... det er kvalmt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?" Hahehahe ... dumme dumme kvinnemennesket. Tok 40min! 6486728[/snapback] Du er et monster! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har en som er genial! Var ei dame til en kamerat som var med han og oss andre vennene på "dammen" som er et badested her jeg bor. Det ligger altså på østlandet, og det ligger i skogen.. Så presterer da hun og spørre kameraten min om det er saltvann der... Herregud tenkte jeg da.. Ble flau over det kvinneligekjønn da.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg er sikker på at det var deg, du tør bare ikke si det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå