Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?"

 

Hahehahe ... dumme dumme kvinnemennesket. Tok 40min!

6486728[/snapback]

Og hvor mye sprit?

6486815[/snapback]

Nei du det var null sprit ... faen for ei snål ei. Syk var a å! :dontgetit:

6486830[/snapback]

Så du måtte til legen å fjerne gonnorré eller no?

Lenke til kommentar
Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å.

6486848[/snapback]

Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da?

Lenke til kommentar
Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å.

6486848[/snapback]

Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da?

6486869[/snapback]

Joa ... skal da ha det. Der var det HELE pakka. Men det blei litt mye av det gode for å si det sånn, uten at det kunne forklares.

Lenke til kommentar
Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å.

6486848[/snapback]

Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da?

6486869[/snapback]

Joa ... skal da ha det. Der var det HELE pakka. Men det blei litt mye av det gode for å si det sånn, uten at det kunne forklares.

6486872[/snapback]

Nå har vel jeg pult heller lite...eller ingenting :ermm: så veit ikke så mye om det...menne...jeg kan da ikke skjønne at det blei for mye? Særlig ikke for en kauting som deg?

Lenke til kommentar
Nei måtte ikke det ... men jeg tenkte vel tanken dagen derpå. For den der hadde vært ute å ridd rodeo før. Værste jeg har vørt borti. EKTE blondine som levde opp til alt av klisjeèr ... haha, men moro det å.

6486848[/snapback]

Værste? Er det ikke sånn at klisjé-blondiner kan pule da?

6486869[/snapback]

Joa ... skal da ha det. Der var det HELE pakka. Men det blei litt mye av det gode for å si det sånn, uten at det kunne forklares.

6486872[/snapback]

Nå har vel jeg pult heller lite...eller ingenting :ermm: så veit ikke så mye om det...menne...jeg kan da ikke skjønne at det blei for mye? Særlig ikke for en kauting som deg?

6486881[/snapback]

 

Heh... kauting :)

 

Det er vel aldri for mye av det gode når det gjelder "rodeo" som SkyMarshall så fint putter det.

Lenke til kommentar

Ho: synest du det er normalt å banke ukjente folk?

eg: ja :)

ho: okay. fint for deg, du er anmeldt til purken.

eg: jaok :) (så gikk eg videre)

 

 

dette skjedde på skolen, og har aldri sett jenta før. og ho vekslet meg med en annen. ho tørte ikkje si nokke til meg, etter de, heller ikkje se mot meg. :p hehe

Lenke til kommentar
Jo nei for all del, jobben ble gjort. Men det var liksom FULL FRES fra første stund. Det var liksom bare "BÆM ... WTFOMFG?". Nei gi meg ei å være glad i sier jeg, det greiene der er jeg lei. Også den svelginga da ...

 

DET ER VANN I SPRINGEN!

6486895[/snapback]

 

På den måten, ja... Nei, det skal vare, det må jeg si meg enig i, og svelging... :sick: det er kvalmt.

Lenke til kommentar

Jeg har en som er genial!

 

Var ei dame til en kamerat som var med han og oss andre vennene på "dammen" som er et badested her jeg bor. Det ligger altså på østlandet, og det ligger i skogen.. Så presterer da hun og spørre kameraten min om det er saltvann der...

 

Herregud tenkte jeg da.. Ble flau over det kvinneligekjønn da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...