Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hehe ja det er det. Like kult når de forlover seg, to 15åringer. Dem: "Vi har forlova oss vi, Eirik!" Meg: "Haha ... gratulerer?" Dem: "Haha?" Meg: "Ehm ja ... " Dem: "Hvorfor le av det? Vi kødder ikke lizm!" Meg: "Nei ok ... når er bryllupet?" Dem: "Vi hakke snakka om å gifte oss daaaa!" Meg: "Neeim kk ... hvorfor er dere forlova da?" Dem: "....." Meg: "........?" Dem: " ..........." Meg: "Nettopp ... nabbs!" Dem: "Du er så jævvla gledesdreper du ...!" Meg: "Jupp .. og du er sandblåst i høyden!" Dem: "Høh?" Meg: "Hadøøøøø" ... 6483951[/snapback] Stakkars folk. Forlovelse er jo akkurat det at man har bestemt seg for å gifte seg...uff. Trange folk.. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Satt i en bil når det var mørk ute med noen kjente da en 18 årig blondine fra Fredrikstad sa følgende: Må man kjøre med lyset på ? I rest my case angående blondiner.. 6483877[/snapback] Vel, det er ikke i mange land det er påbudt med kjørelys og hvis hun ikke hadde kjørt opp er det vel ingen selvfølge at hun skulle ha visst det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Satt i en bil når det var mørk ute med noen kjente da en 18 årig blondine fra Fredrikstad sa følgende: Må man kjøre med lyset på ? I rest my case angående blondiner.. 6483877[/snapback] Vel, det er ikke i mange land det er påbudt med kjørelys og hvis hun ikke hadde kjørt opp er det vel ingen selvfølge at hun skulle ha visst det. 6484134[/snapback] Det er ganske enkelt å forstå at man bruker lys for å "forhindre" mørke.. Husker ikke nøyaktig hva hun som sa noe dumt til meg sa men hun sa noe om en god venninde av meg.. i mine ører var det ganske dumt ivertfall og da klikket det for meg og jeg skjelte henne ut foran en sal med ca 40 folk slik at alle begynte å le og hun begynte å grine. Derfor synst plutselig noen jenter at jeg var veldig slem mot henne men men jeg fikk smaken av seier ihvertfall Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 jente som spurte meg: har Tour de france blitt arrangert i norge før? fikk lattis når jeg hørte den Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 - Hva er stillinga? - 2-2 - Til hvem? :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 - Hva er stillinga?- 2-2 - Til hvem? :!: 6484269[/snapback] Hu var vel ei blondine? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ei veninne av mora mi skulle stemme til valget for første gang for noen år siden. Hun ble hysterisk nå hun ikke fant LO i bunken 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ei veninne av mora mi skulle stemme til valget for første gang for noen år siden. Hun ble hysterisk nå hun ikke fant LO i bunken 6484805[/snapback] De fire siste innleggene roxxors my soxxors! :!: Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det aller dummeste var: jenta: Jeg er ikke kristen! jenta: Og takk gud for det... omg 2 Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg spurte stesøstra mi om hu kunne slå av grillen, (Kulegrill med kull)og hu svarte: "Hvordan gjør man det?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Er det farlig for båten å komme for nært vindmøller?" "De kan jo blåse vekk" xD Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg spurte stesøstra mi om hu kunne slå av grillen, (Kulegrill med kull)og hu svarte: "Hvordan gjør man det?" 6485414[/snapback] man trenger jo ikke være dum for å ikke skjønne det vet heller ikke hvordan man gjør det... 2 Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg spurte stesøstra mi om hu kunne slå av grillen, (Kulegrill med kull)og hu svarte: "Hvordan gjør man det?" 6485414[/snapback] Og hvordan "slaar man av" en kulegrill med kull? En bryter paa undersiden..? Napper ut stikkontakten..? Ctrl-Alt-Del..? 1 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg spurte stesøstra mi om hu kunne slå av grillen, (Kulegrill med kull)og hu svarte: "Hvordan gjør man det?" 6485414[/snapback] Og hvordan "slaar man av" en kulegrill med kull? En bryter paa undersiden..? Napper ut stikkontakten..? Ctrl-Alt-Del..? 6485559[/snapback] heller på vann? Endret 13. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg spurte stesøstra mi om hu kunne slå av grillen, (Kulegrill med kull)og hu svarte: "Hvordan gjør man det?" 6485414[/snapback] Og hvordan "slaar man av" en kulegrill med kull? En bryter paa undersiden..? Napper ut stikkontakten..? Ctrl-Alt-Del..? 6485559[/snapback] heller på vann? 6485599[/snapback] Nei nei, det er aa "slukke" grillen det... Maa ikke forveksles med aa "slaa av" grillen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ahh, mye bra her på side 10. :!: Kommer ikke på noen personlige opplevelser atm, men får se om jeg gjør det senere. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 - Hva er stillinga?- 2-2 - Til hvem? :!: 6484269[/snapback] Hu var vel ei blondine? 6484598[/snapback] Joa, men hun er ikke dum, det hender bare at hun ikke tenker før hun sie noe. Andre sitater fra samme person: - By på F? - Finnmark! ... Nei!! - *Jeg nevner Britney Spears som artist med etternavn som begynner på S* - Hæ, men hun begynner jo med P? ... Nei, vent litt... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det aller dummeste var: jenta: Jeg er ikke kristen! jenta: Og takk gud for det... omg 6485400[/snapback] Høres mer ut som en form for ironi.. Nei nei, det er aa "slukke" grillen det... Maa ikke forveksles med aa "slaa av" grillen. 6485736[/snapback] Å slå av grillen kan jo tolkes som å ta av risten og tømme innholdet på f.eks. platten. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det aller dummeste var: jenta: Jeg er ikke kristen! jenta: Og takk gud for det... omg 6485400[/snapback] Høres mer ut som en form for ironi.. Nei nei, det er aa "slukke" grillen det... Maa ikke forveksles med aa "slaa av" grillen. 6485736[/snapback] Å slå av grillen kan jo tolkes som å ta av risten og tømme innholdet på f.eks. platten. 6486315[/snapback] Avslørt Det var ironi, den mørke siden tok over Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Jeg er ikke sånn, så kan vi vente en 3måneders tid kanskje?" Hahehahe ... dumme dumme kvinnemennesket. Tok 40min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå