r0ckstar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 1: Hvis du tenker på partier med 1 tone, f.eks oransje som i Texas Flood Solo på expert så er det bare innmari vrient. Har hørt fra noen at det går ann å følge nøye med på rytmen og telle mellom taktene... Kan lese litt om det her: http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=1140 Det finnes også et program til pc for å spille av discen fra ps2. Der kan man justere hastigheten og høre hvordan det skal låte. Kan sikkert hjelpe litt når det går innmari fort. 2: Jau. Har hørt om folk som kan strumme alt nesten. Ser ikke helt at det er det enkleste. En kombinasjon er fint syntes jeg, i allefall ved pulloff. Spiller der jeg rekker å strumme, notene i mellom bruker jeg pulloff på. Trenger ikke bruke hammer-on og pull-off før de verste soloene og sanger på expert da. Enklere å strumme alt før det. På forumet på www.scorehero.com så er det masse info om låter, teknikker og charts over alle notene i alle sangene. Kan være til hjelp hvis du er stuck i en sang. Står også masse om hvordan få mest mulig poeng og slikt. På Guitar Hero II blir det bedre, da skal practise mode være fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå