IntelAmdAti Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er det noen her som også har litt dilla på dette spillet? Er det noen som prøver å oppnå 4/5 stjerner på alle låter på expert-vanskelighetsgraden? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Er det noen her som også har litt dilla på dette spillet? Er det noen som prøver å oppnå 4/5 stjerner på alle låter på expert-vanskelighetsgraden? 6458170[/snapback] Har dilla, men har ikke fått øvd så mye - så jeg er bare på medium fremdeles. Blir vel kanskje litt mer stue-rocking til høsten når mørket setter inn. Endret 9. juli 2006 av thomanil Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 jeg lurte noe i tillegg, om jeg får lov. jeg har spilt gitar i mange år, og har ikke prøvd det pga. jeg er litt skeptisk til gameplayet for noen som er erfaren med vanlige gitarer. Er det noen andre som spiller virkelig gitar, men har prøvd Guitar hero som kan fortelle litt om hvordan det forandrer spillopplevelsen? på en god eller dårlig måte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Har ikke stort med gitarspilling å gjøre. Du trykker på knapper på halsen og drar i en "strum"-knapp nede på kroppen i takt med musikken i spillet. Så det eneste fordelen du måtte ha er vel at du greier å gjøre forskjellige ting med høyre og venstre hånd samtidig. Når det er sagt, så ELSKER jo heavyrockere dette spillet, når de bare kommer seg forbi fasen med at "fy faen så teit jeg ser ut med en minigitar" Endret 9. juli 2006 av Bitex Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 tenkte meg at det var forskjellen, jah. Kan godt forstå hvorfor heavygitarister liker kontrolleren. det går for det meste ut på å gjøre en forskjellig bevegelse med høyrehånda i forskjellig hastighet, hehe. men takk for all hjelp . kunne tenke meg å prøve dette spillet. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 tenkte meg at det var forskjellen, jah. Kan godt forstå hvorfor heavygitarister liker kontrolleren. det går for det meste ut på å gjøre en forskjellig bevegelse med høyrehånda i forskjellig hastighet, hehe. men takk for all hjelp . kunne tenke meg å prøve dette spillet. 6459236[/snapback] Mangler en sang på expert. etter det blir det vil prioritering av stjerner. Kom meg til 95% på bark at the moon og ga meg etter det. De fleste har 3 stjerner og noen få har 4 stjerner. Hva er det som avgjør antall stjerner egentlig? Er det poengsum eller prosentantallet notetreff? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg vet ikke, tror det er en blanding. Jeg prøvde å spille alle notene på en lett sang uten å bruke power-greia, fikk 5 stjerner. Dessuten umulig å få god score uten å treffe de fleste notene Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Guitar Hero er jo bare konge , minigitarer er digg! Jeg spiller fremdeles på easy . Endret 4. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Guitar Hero er jo bare konge , minigitarer er digg! Jeg spiller fremdeles på easy . 6614975[/snapback] Kan jeg komme over og vise deg litt? Guitar Hero er bravo liker Cowboys From Hell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, Cowboys from Hell er en fet låt. Liker best undergrunnslåtene egentlig. Lenke til kommentar
r0ckstar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har 5 stjerner på alle sangene på hard, 5 stjerner på alle untatt 7 på expert. jauda.. blei greit hekta... hvis det er flere som spiller kan dere sjekke ut www.scorehero.com da... kan uploade scores og slikt der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=auhWkCtL84U Meg Endret 9. august 2006 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
r0ckstar Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hehe... Du er altså? Age: 23 City: Pueblo Country: US Sinnsykt bra spilt, uansett hvem som gjør det http://www.youtube.com/watch?v=auhWkCtL84UMeg 6644811[/snapback] Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hehe... Du er altså? Age: 23 City: Pueblo Country: US Sinnsykt bra spilt, uansett hvem som gjør det http://www.youtube.com/watch?v=auhWkCtL84UMeg 6644811[/snapback] 6674247[/snapback] Det er gærnt spilt, selv om det ikke er Torstein OK som gjør det. Dæven han var god! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tenk på Live-potensialet til GHII hvis det kommer til 360! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 det kommer til ps2 Lenke til kommentar
r0ckstar Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Mangler nå kun 5 stjerner på: Texas Flood (kommer aldri til å skje) Frankenstein (med litt flaks) Cowboys from Hell (med MYE flaks) Bark at the Moon (med litt flaks) Blir nok ikke noe Guitar God på expert nei. Begynner nå å bli heller lei av de sangene... Gleder meg til GHII... Mötley Crue - Shout at the devil blir fet å spille! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har bare prøvd det hos en venn i 15 min syntes det søg men er sikkert gøy for de som liker det, og får dilla på det. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det blir utrolig mye kulere når du går litt opp i vanskelighetsgradene, og "får til" vanskelige partier. Hadde Guitar Hero-aften med et par kompiser denne helga, og jeg skal si det tok av da de bare ble varme i trøya... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Noen som har noen tips til følgende? : 1. lange, kjappe partier med en note/chords. Får ikke dette til i det hele tatt. Går fort fort, klarer ikke henge med. 2. Hammer-ons of Pull-offs, klarer ikke se hva som kan brukes hvor før det er for sent. Hvor langt kan jeg komme med bare strumming? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå