Saltnesen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hallo folkens. Nå har jeg omsider fått fikset pcen, da har jeg et annet problem. Jeg har Belkin 54g. Som vil si at jeg skal ha en hastighet på Trådløse nettverket på 54mbps. Men jeg får bare 5.5! Dette problemet hadde jeg ikke før, men kom nå etter at jeg fikk ny pc.. Noen som har lyst å prøve å hjelpe meg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Du skal ha en teoretisk hastighet av 54... Men dette har med avstanden mellom antennene å gjøre, og det krever jo at både router/accesspoint og kortet som står i maskinen støtter g og ikke bare b. Det påvirkes også av elektroniske gjenstander som står mellom sender og mottager... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Prøvd å oppdatert driverne til kortet? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Får du 5,5Mb/s, eller 5,5MB/s? Om du får det sistnevnte har du en absolutt akseptabel hastighet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Får du 5,5Mb/s, eller 5,5MB/s?Om du får det sistnevnte har du en absolutt akseptabel hastighet. 6458714[/snapback] med tanke på at han bruker små bokstaver i første post så var vel denne kommentaren noe unødvendig? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Det ville ikke vært første gang noen blandet sammen bit og byte, og siden han bare skrev 5,5 spurte jeg for å få klarhet i det. Beklager... Endret 9. juli 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har fått det til nå tror jeg, var Mb/s... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Skriv løsningen... Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Har ikke fått det til.. Er fortsatt noen problemer.. :/ Skjønner aldeles ingenting jeg. Blir bare oppgitt nå. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du har en belkin 54g router? Er dette det samme for det trådløse nettverkskortet? eller hva står i maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå