Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte av høyttaler i døra foran

Anbefalte innlegg

hei har en 98 mod volvo v70 som jeg må bytte den ene høytaleren i døra på høyre side i, men jeg har ikke lyst til å sprette opp døra før jeg hve hvordan høyttaler jeg må kjøpe, det eneste jeg hvet er at jeg har et integrert cd spiller system i bilen med som heter sc-900 det er den med cd veksler i foran,noen som veit hvordan type høyttaler det sitter der? må ha en lik en da det er nok med å bare sprette opp den ene døra gidder ikke å gjøre på den andre siden. noen som har noen tips om hvordan jeg fjerner dekslet på døra også? takker på forhånd for all hjelp. ps er el vindu der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger et 6.5" element.

Men om plana er å sette inn et originalt Volvoelement bør du ta kontakt med en forhandler. Du ender sannsynligvis opp med å betale mye for noe som ikke er verdt pappen det er lagd av, menmen ;)

Lenke til kommentar
vel det er faktisk et pro logic system så tror ikke at det er så dårlige høytalere i dette systemet men.

6465064[/snapback]

Om det er pro logic har vel lite med hva slags elementer det er snakk om. Blir mer overrasket om det ikke er original elementer de har brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...