Budbringer Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 som overskriften sier så Skal jeg på ferie til den franske riverian.. gleder meg som en unge:D dere kan godt si hvor dere skal/har vært(denne sommeren) på ferie.. da blir ikke tråden så kjip;) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg skal helt til Sandefjord hadde jeg tenkt (bor i Oslo) Må føye til et Gratulerer til deg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 som overskriften sier så Skal jeg på ferie til den franske riverian.. 6457765[/snapback] Da tipper jeg du skal reise lenge, for det stedet fins ikke. Kanskje det er franske rivieraen du mener? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvis dette er (enda) en tråd der man skal oppsummere sine reiseplaner i sommer så passe kanskje ikke tittelen så sabla bra? ______________________________ Jeg skal til Italia (Milano og Verona) og Østeriket (St. Johan). Reiser med tog mellom stedene. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vært i leiligheten i Spania i 2 uker jeg, så jeg skal bare ut i båt og slappe av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå