Newt32 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Vel nå var dette et Japansk tastatur, tror jeg. Men det viser uansett de knappene jeg så og si aldri bruker. Edit: Det er det tastaturet jeg bruker... Endret 8. juli 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Så Scroll Lock har egentlig ingen funksjon i Windows? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 jo har vel den funksjonen at den stopper scrollinga av f.eks help i cmd, når det kommer lange liste, så kan du stoppe og se igjennom tror jeg.. eller var dette i lin? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Caps Lock har vært til noens glede og andres besvær. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Windows-knappen er jo nyttig til diverse snarveier. 6457780[/snapback] Windowsknappen er iallefall unyttig for meg som ikke bruker windows. Edit: Den funket vist litt likevel, men hvorfor i alle heter den windowsknappen? Og hvorfor har den en sånn stygg windowslogo på seg? 6457802[/snapback] Slit av logoen og programmer den til å åpne terminalen slik jeg har gjort Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Windows-knappen er jo nyttig til diverse snarveier. 6457780[/snapback] Windowsknappen er iallefall unyttig for meg som ikke bruker windows. Edit: Den funket vist litt likevel, men hvorfor i alle heter den windowsknappen? Og hvorfor har den en sånn stygg windowslogo på seg? 6457802[/snapback] Slit av logoen og programmer den til å åpne terminalen slik jeg har gjort 6458075[/snapback] *skrape skrape* Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Min Anykey irriterer meg grenseløst Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Skjønner ikke hva man skal med to / knapper... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Skjønner ikke hva man skal med to / knapper... 6458090[/snapback] Du vet, numpaden hadde en, og tastaturet hadde en, de glemte å se etter hva som fantes begge steder når de slo de sammen (min teori) (Litt som min mors bokhylle etter å ha giftet seg for 3. gang.) Endret 8. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Scroll Lock er nyttig da. Jeg bruker den ofte når jeg kjeder meg til å leke med lysene som tennes/slukkes. Mye kjipere om det bare er to lys. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Scroll Lock er nyttig da. Jeg bruker den ofte når jeg kjeder meg til å leke med lysene som tennes/slukkes. Mye kjipere om det bare er to lys. 6458109[/snapback] Du vet, i excel så har faktisk scroll lock litt funksjoner i hvert fall, det vil si i forhold til hvordan piltastene funker. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har et tastatur med masse knapper på toppen. Helt ubrukelige! Masse små knapper som man har shortcuts til andre steder. Og scroll-lock, insert, pasue/break er og lite brukt. Altså aldri! Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skjønner ikke hva man skal med to / knapper... 6458090[/snapback] Du vet, numpaden hadde en, og tastaturet hadde en, de glemte å se etter hva som fantes begge steder når de slo de sammen (min teori) (Litt som min mors bokhylle etter å ha giftet seg for 3. gang.) 6458096[/snapback] må si at jeg ikke skjønnte en dritt av dette.... "tooot-tooot" edit: aight... gikk litt tregt for meg der.... Endret 9. juli 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 må si at jeg ikke skjønnte en dritt av dette.... "tooot-tooot" 6458162[/snapback] Vel, jeg vet ikke hvordan de gamle tastaturene var, men jeg har en teori om at de var uten numpad tastatene, altså som tastaturene på laptopper. Kalkulatorer ser ut som numpadder, og jeg regner med at noen fikk den geniale ideen om å slå disse sammen. Da begge disse hadde 1 "/" hver og ingen ville fjerne noen taster så ble det til at man fikk 2x/, 2xEnter osv. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Wooow, grunnen til at vi har to enter et at da er den tilhjengelig fra begge sider da. Men det er ikke det samme med / knappen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 trenger ikke to ctrl knapper, ei heller to windowsknapper. Scroll lock er vel den eneste knappen jeg aldri har funnet ett behov for. Alle andre har meget nyttige funksjoner. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Pause Break Scroll Lock Num Lock (hvorfor kan ikke de tallene bare alltid være på?) F1 - F12 - trenger ikke være så mange, hadde holdt med 5 To ctrl Windows knappen er genial win + D ftw Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 scroll lock og insert har jeg aldri brukt ( med vilje ) heller aldri pause/break (foruten om i ett par spill) Num locken står hele tiden på, så den kunne de spart meg for. 2 ctrl og 2 shift-knapper er helt greit. Hvis du skal trykke noe som er i en vanskelig "posisjon". Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 La oss bytte ut noen av dem med ANY tasten... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 La oss bytte ut noen av dem med ANY tasten... 6458279[/snapback] ja f.eks. i startmenyen på ett par spill står det "press any key to continue". da trykker man den. uten fare for at noe galt skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå