Gå til innhold

Teite ting på banen

Anbefalte innlegg

Har to gode jeg :wee: En av meg sjøl og en kompis ;)

Først kompisen min da: Stillinga er 2-2, og halveis ut i andre omgang, vi får et flott angrip, og etter litt surr, så havner den hos kompisen min på bakerste stang. Han kunne egentlig bare puffet den rolig inn, for han sto 0,5 m fra mål, men han greier jo å skyte OVER! OVER! Det er egentlig helt UMULIG, men han greier det :ermm:

Har mobba han godt for det :whistle:

Også er det den andre av meg da, når jeg sto i mål. (jeg er EGENTLIG ganske god da, kretskeeper og 2 lag :whistle: )

Det er en corner og innlegget havner i midten, der en fyr mæker te, og den går oppover. Jeg hopper opp for å prøve å nå den, men rekker ikke opp. På vei ned fra hoppet mitt (litt lent framover) så går ballen i tverrleggern og så i ryggen min og INN :ermm: Jeg landa jo da på magen, og bare HVA FAEN SKJEDDE??

:dontgetit:

Endret av latter17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er mange "bom på mål episoder" som blir fortald er, og kan nok komme med en ganske annen hendelse... Junior kamp og vi hadde frispark. Skuddet gikk over, men lur som jeg var trodde jeg den gikk inn. Så jeg skrek høgt "jaaaaaaaa" og begynte å feire målet. Spillerne på begge lag og tilskuere begynte selfølgelig å le ganske så høgt.. *flaut!*

Lenke til kommentar
Fått rødt kort etter en kamp var ferdig (vistnokk på en cup som vi aldri skulle spille mer, og det var siste kamp... eg såg på dommeren og lo ;))

6600881[/snapback]

Been there, done that.

Kom til å brøle dommeren opp i trynet ved kampslutt, mye grunnet dårlig dømming, noe grunnet at hun blåste for tidlig. Det jeg brølte var "DET ER FEM MINUTTER IGJEN, JÆVLA DRITTKJERRING" Rødt kort og to kamper karantene, hun var ubrukelig...

I 2. klasse kom jeg alene mot åpent mål med en halv banehalvdel til odel og eie, løp fullspurt mot mål og tenkte "nå kan jeg ikke bomme, hah, nå scorer jeg endelig, jeg KAN ikke bomme", gjett to ganger hva som skjedde... :blush:

En meter fra målet tupper jeg til ballen, og den ruller tre meter utenfor stolpen... plages av det enda, 8 år senere.

Fotball er en skummel sport.

Edit: Laget spilte oppvarmingskamp mot et annet lag fra distriktet her og det var grisekaldt og grusbane, jeg satte uansett tre mål i kassa den kampen, det ene var en perle av en scoring hvor jeg finta ut hele backrekka til motstanderne og sendte ballen i vinkelen via krysstanga. Min ekselense skulle nok ikke vare lenge, nei, for på overtid, ved stillinga 3-3 (hvor jeg hadde stått for alle målene våre *skryt*) fikk vi straffe, og det sa treneren at jeg skulle ta, grunnet at jeg hadde hatt en så god kveld. Joda, setter ballen på krittmerket og tar noen steg bakover. Er ikke hver dag man setter fire på en kamp. Tar fart og skyter, samtidig som foten min graver min egen grav i grusen og jeg sender ballen flere meter utenfor... Der kunne jeg avgjordt kampen alene, fire mål, dagens helt, men nei. Jeg ble liggende ved straffemerket med huet i armene. Skammelig.

Heldigvis fikk vi et mål like etter dette og vant kampen, det var en lettelse.

Håper at jeg blir husket for de tre målene istedenfor den ekstreme bommen.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Spilte cup i Danmark, hadde gjort en dårlig førstekamp så jeg ble benka i andrekampen. Men den store stopperen vår måtte ut med neseblod eller noe sånt. Jeg jogger ut på banen, keeperen til det danske laget sparker ballen helt over på vår banehalvdel og spissen dems er alene foran mål. To sekunder senere lå han i bakken :p Sparka han regelrett ned. Fikk direkte rødt etter 5 sekunders spill. Ikke kult akkurat ;p fikk heldigvis ikke karantene pga dommeren ikke synes det var stygt, var bare pga at jeg var bakerstemann. Men jeg mener fortsatt at jeg var på ballen :)

Lenke til kommentar

En på det andre laget komenterte en lav spiller på laget vårt. "Se hvor jævelig liten han var, han må gå i 6 klasse"

Så sa en lag kamerat. Ja du skal ikke si så mye, du ser ut som en forvåks 3 åring :p

Han: JA! og du ser ut som en forvåkst 2 åring..

Lenke til kommentar

Jeg spilte midtstopper, og hadde en fyr bak meg, like utenfor 16-meteren. Jeg spilte en enkel ball til keeper, som skjøt måtte ta en rask og enkel klarering. Kanskje ikke en tabbe av meg, men han traff meg og ballen gikk i eget mål.

Lenke til kommentar

Det her var i3-4klasse (tror jeg) en på laget (av typen som jubler da han treffer ballen) har ballen og snurr rundt i ring for å se etter et sted å skyte den. Han dæljer til og setter den i krysset. Vill jubel og løper rundt og drar av seg trøye osv. Han var ikke klar over at det var feil mål...

Lenke til kommentar

Som overivrig 8-9åring fikk jeg såpass angst for et frispark rett utenfor "16-meteren" at jeg hoppet opp og tok tak i ballen da spilleren skjøt. Det ble straffespark, og mål imot oss. Fikk griserefs i garderoben og sannsynligvis litt bank av medspillerne også.

Lenke til kommentar
Som overivrig 8-9åring fikk jeg såpass angst for et frispark rett utenfor "16-meteren" at jeg hoppet opp og tok tak i ballen da spilleren skjøt. Det ble straffespark, og mål imot oss. Fikk griserefs i garderoben og sannsynligvis litt bank av medspillerne også.

8525259[/snapback]

Spilte dere på 11'er bane som 8-9 åringer?

Lenke til kommentar

Hvis du tenker litt etter kan det nok være en grunn til at han skrev "16-meteren", noe som tyder på at det kanskje ikke er 16-meter, og som da tilsier at det er en mindre bane :)

Har hatt mange morsomme episoder i laget mitt, den jeg husker best er vel da det stod en koffert med medisinsk utstyr rett over dødlinja ved siden av den venstre målstolpen. En av spillerne våre skyter alt han har, rett i kofferten(som jo står utenfor banen), før ballen spretter inn på banen igjen, i en forsvarsspiller og i mål. Det andre laget klikka helt på dommeren, alle unntatt dommeren så at den traff kofferten og ikke stolpen. Men vi fikk mål vi, og vant kampen 2-1.

Lenke til kommentar
Hvis du tenker litt etter kan det nok være en grunn til at han skrev "16-meteren", noe som tyder på at det kanskje ikke er 16-meter, og som da tilsier at det er en mindre bane :)

8530807[/snapback]

Bingo.

Lenke til kommentar

Kampen jeg aldri kommer til å glemme. Første kampen mot dem tapte vi 4-1 siden hele laget våres hadde drukket dagen før (Ja, vi spilte på 18 mai :blink:) I neste kamp skulle vi ha revansje. Alt startet bra og vi overkjørte dem i perioder.

Så i alle fall til meg. Jeg spilte en ok kamp, men jeg hadde en JÆVLA elendig dag foran mål! Først kommer jeg alene med keeperen i en duell ganske nærme mål og runder han og alt ser bra ut. Vinkelen er litt skå ca 2 meter fra dødlinja og 3 meter fra mål. Såpass adrenalin som jeg hadde kliner jeg til ballen i stedenfor å trille den inn og den treffer stanga og går ut. Jeg skreik "NEEEEEII!" såpass høyt at faren til en kompis av meg som satt inne på klubbhuset hørte det.

Så til kanskje det værste.

Vi hadde ledet 2-0 og det så bra ut. Så reduserte de til 2-1 og det ble gjevnere. Vi fikk en corner og den ble slått i en bue sånn at det ser ut som den var ute. De fleste står stille utenom noen på laget mitt som spiller. Ballen havner hos en lagkompis som står litt bak og han legger den perfekt til meg. Jeg skal så bare heade den enkelt i mål, men bommer av dimensjoner og header den en godt stykke over, fra 2 meter! Nok et "NEEEEIII!!" kom ut fra meg og jeg gikk bare å satte meg på benken.

Kampen tapte vi til slutt 2-3. Fy faen så lei meg og sur jeg var på meg selv etterpå!

--

En kompis av meg har greid å heade ned i bakken og over tverleggeren fra 1,5 meter. Han har blitt mobbet siden..

Lenke til kommentar

var på Norwaycup, var kommet ganske langt så klarte midtstopperpartneren min å ta 2 sjølmål, SAMME KAMP, han var sånn passe flau etterpå

første var innlegg fra dem, han sto på 5 metern rett utenfor fremmerste stang, header ballen i bakerste hjørnet. utrolig bra gjort. andre gang var han skulle klarere i duell med en annen innen for 16, ut til corner, men det ble et helvetes fint skudd i hjørnet det :hrm:

etter den kampen holdt han kjeft, og alle var misfornøyde på han =D

Lenke til kommentar

Det var frispark til motstanderne ikke langt fra midtbanen(7'er fotball.)

Jeg står forran målet og ballen kommer mot meg og jeg gjør meg klar på å heade den ut igjen. Hopper bittelitt for lavt, og utfører en perfekt og nydelig stuss over egen keeper og i eget mål :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette var ikke meg men en på laget. Han var midtstopper og skulle dundre ballen ut så langt han klarte. Den gikk rett oppover og i en bue bakover. Keeper stod for langt ute til å ta den. Hele laget vårt+motstanderne brøt sammen i krampelatter.

Har også opplevd at motstanderens keeper har scora på frispark.....to ganger......i samma kamp :hm:

Lenke til kommentar

En gang kom jeg alene med keeper og snubla i ballen, rett på trynet...

En annen gang når jeg sto keeper så kom det en ganske hard trilleball, jeg la meg ned å redda ballen , men beinet mitt sparka den ut igjen..

også en annen gang bomma jeg på straffe, tverrlegger og over :blush:

D`oh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...