erlendhagen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei! Eg har tidlegare brukt Telio, og no IP24. Begge operatørane har eg vore fornøyd med. Eg har IP24 abbonnement der eg bare betaler for faktisk bruk, og ikkje abbonnement. No er det slik at Briiz "voldtar" meg med å kjøpe IP24, for deretter å "ytterligere forbedre tjenesten" ved å forlange minimum 89,- per måned, uansett bruk eller ikkje. I den forbindelse vil eg bytte operatør igjen, til eksempelvis TeleVoip, men har følgande problem: Hittil har eg betalt for startpakke til både IP24 og Telio, men må likevel returnere adapteret ved leverandørskifte. Dette tar en stor del av gevinsten med å bytte til rimeligste tilbyder. Derfor ønsker eg no å kjøpe eget ip-telefonadapter fra for eksempel komplett e.l. Er dette noko alle IP-telefon operatører aksepterer? (Altså etablere abbonnement uten utstyrsleveranse, men bare få utlevert innstillinger, ip-adresser etc. for å legge inn i mitt eget adapter?) Håper på rask tilbakemelding. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 http://www.bcs.no/support/product/268/&faq=18 Jeg bruker forøvrig voipstunt sammen med et Grandsteam sip adapter som gir tilnærmet gratis telefoni til fasttelefoner i 45 land inkl Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå