Plecto Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Driver med filmproduksjon og jeg lurte på om noen kunne linken til en evt. side hvor jeg kunne sed solnedgangene utover høsten. Trenger å vite når solen vil gå ned i sju-åtte tia (kanskje noe vet det). Jeg bor forresten i Horten, 10 mil sør for olso hvis det har noen betydning Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Sjekk nettsider som dagbladet, nettavisen osv. Der står det kanskje. Men jeg vet ikke om noe nettsteder som har oversikt så langt fram i tid. Horten er også forresten Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Eit lite søk på Google førte meg hit, og den førte vidare hit. Eit anna søk gav desse koordinatane for Horten (med forbehold om feil): Lengdegrad (longitude) : 10° 26' aust. Breddegrad (latitude) : 59° 25'nord. Fyll inn i skjemaet på den andre sida, og du får opp ei liste. Edit: Forresten, det er sannsynleg at den ikkje tek hensyn til fjell, åser og liknande, so det vert nok lokale variasjonar. Endret 9. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Takker Er så deilig med folk som googler seg så lett fra til ting som jeg ikke klarer Men hvis vi tar det steget videre. Det blir ikke mørkt etter solnedgang. Solen gikk i dag ned klokka fem på eleve (sto det), men det ble ikke ordentlig mørkt før tolv. Er det noen som vet om denne timesforskjellen mellom solnedgang og det helt mørket er likt igjennom hele året? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg vett det er en ganske dø tråd men storm.no viser soloppgang og solnedgang i norge, var nyskjerrig selv så googlet det og fant denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå