SuperPjokkeN Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg ble veldig trist når jeg fant ut at VGA-utgangen på laptopen min ikke fungerte lengre Jeg har en 43" HD Ready plasma TV, og jeg har blitt veldig glad i å bruke den sammen med PCen min. Jeg lurer derfor på om det finnes noen andre løsninger? Komponenter jeg kan kjøpe ? evt. USB VGA Utgang / Skjermkort eller lignende? (S-Video er uaktuelt). Takk på forhånd MVH SuperPjokkeN Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 http://www.villagetronic.com/e_pr_vtbook.html Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå vet jeg ikke helt hvor kyndig du er, men å stille dumme spørsmål har hjulpet folk mang en gang... Vet du at pc'en din sikkert har en hotkey for å skru av/på signalet ut fra VGA-utgangen? F.eks. "Fn+F5". Det skal være bilde av en eller to skjermer på den aktuelle tasten. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Det er ikke tilfelle da jeg har prøvd å klone skjermen i flere forskjellige OSer... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det er ikke tilfelle da jeg har prøvd å klone skjermen i flere forskjellige OSer... 6464014[/snapback] Men har du en slik knapp som Vandalen" beskriver? Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Det er ikke tilfelle da jeg har prøvd å klone skjermen i flere forskjellige OSer... 6464014[/snapback] Men har du en slik knapp som Vandalen" beskriver? 6464473[/snapback] Jeg har disse "Fn" snarvei-knappene ja. Men de er bare for Lyd mute, Lyd opp og ned, Lysstyrke opp og ned, Trådløst nettverk, Hvilemodus og "Skjermvalg". Men Skjermvalg har jeg allerede prøvd for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå