_norse_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er jo mange HDTV'er der ute (inkuludert min) som støtter HDCP, men bruker DVI istedet for HDMI. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Akuratt. Eneste forskjellen på HDMI og DVI er vel i grove trekk at DVI kun er bilde- mens HDMI er både lyd og bilde. Begge er digitale. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Det må være DVI-port med mere enn tolv 'store' hull: En slik; er DVI-A som er bare analog, mens DVI-i er Både digital og analog, DVI-D er bare digital. HDMI er ikke særlig mye bedre til vanlig bruk enn de beste DVI-kablene før HDMI 1.3 kommer, tror jeg. I dag får noen apparater får bedre upscaling med DVI og noen andre med HDMI, man må nesten prøve selv, men det blir forhåpentligvis ordent når HDMI 1.3 kommer. Endret 13. juli 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) tror nok dere må innse at toget har gått...6464502[/snapback] Jepp, toget mitt gikk for 8 måneder siden. Og jeg er på det. Du må fremdeles vente 6 måneder til toget ditt kommer Hvem vet - kanskje du ikke får plass før våren 2007. Endret 13. juli 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kansje du har rett über- men jeg har googlet litt, å lest om HDCP. Muligens vi misforstår hverandre her: jeg mener at en overgangsplugg fra HDMI til DVI ikke alltid fungerer pga HDCP. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 tror nok dere må innse at toget har gått...6464502[/snapback] Jepp, toget mitt gikk for 8 måneder siden. Og jeg er på det. Du må fremdeles vente 6 måneder til toget ditt kommer Hvem vet - kanskje du ikke får plass før våren 2007. 6481879[/snapback] Eg syns også forøvrig togreisen vår er meget så underholdene også Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kansje du har rett über- men jeg har googlet litt, å lest om HDCP. Muligens vi misforstår hverandre her: jeg mener at en overgangsplugg fra HDMI til DVI ikke alltid fungerer pga HDCP. 6482086[/snapback] Ja, men jeg kan ikke forstå hvordan det skal by på problemer med HDCP. Men jeg vet ingenting konkret der. Så skal ikke krangle med deg Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 1: Gi dere med quoting fra helvette2: SLUTT Å PRAT OT-PJATT 3: Gi en lang f*en i å diskutere PS3 vs X360 i denne tråden, det er rett og slett ikke det denne tråden handler om. Brudd på ovennevnte vil resultere i slettede innlegg uten advarsel, det vil bli utdelt advarsler til de av dere som bryter dette og driter i det. Hvis det skjer gjentatte ganger vil det medføre utestengelse. Så - Sony fanboys - gå ett annet sted, dere har egne tråder. OT-kverulanter - OT-baren er rett rundt hjørnet - Her skal emnet diskuteres, ikke noe annet! 6470295[/snapback] sikkert meg du sikter til... syns så absolutt det jeg sa har med denne saken å gjøre... men hvis du ikke gidder å se det så kan jeg bare si: gidd syns forresten det var du som lagde en sur tone i denne tråden, bare min mening, håper du ikke sletter postene mine for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå