Gå til innhold

New Xbox 360 with Built-In HDMI Port?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være DVI-port med mere enn tolv 'store' hull:

En slik; DVI-A-Male-Connector.jpg er DVI-A som er bare analog, mens DVI-i er Både digital og analog, DVI-D er bare digital.

HDMI er ikke særlig mye bedre til vanlig bruk enn de beste DVI-kablene før HDMI 1.3 kommer, tror jeg. :)

I dag får noen apparater får bedre upscaling med DVI og noen andre med HDMI, man må nesten prøve selv, men det blir forhåpentligvis ordent når HDMI 1.3 kommer. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
tror nok dere må innse at toget har gått...

6464502[/snapback]

Jepp, toget mitt gikk for 8 måneder siden. Og jeg er på det. Du må fremdeles vente 6 måneder til toget ditt kommer ;) Hvem vet - kanskje du ikke får plass før våren 2007.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
tror nok dere må innse at toget har gått...

6464502[/snapback]

Jepp, toget mitt gikk for 8 måneder siden. Og jeg er på det. Du må fremdeles vente 6 måneder til toget ditt kommer ;) Hvem vet - kanskje du ikke får plass før våren 2007.

6481879[/snapback]

Eg syns også forøvrig togreisen vår er meget så underholdene også :)

Lenke til kommentar
Kansje du har rett über- men jeg har googlet litt, å lest om HDCP.

Muligens vi misforstår hverandre her: jeg mener at en overgangsplugg fra HDMI til DVI ikke alltid fungerer pga HDCP.

6482086[/snapback]

Ja, men jeg kan ikke forstå hvordan det skal by på problemer med HDCP. Men jeg vet ingenting konkret der. Så skal ikke krangle med deg :)
Lenke til kommentar
1: Gi dere med quoting fra helvette

2: SLUTT Å PRAT OT-PJATT

3: Gi en lang f*en i å diskutere PS3 vs X360 i denne tråden, det er rett og slett ikke det denne tråden handler om.

Brudd på ovennevnte vil resultere i slettede innlegg uten advarsel, det vil bli utdelt advarsler til de av dere som bryter dette og driter i det. Hvis det skjer gjentatte ganger vil det medføre utestengelse.

Så - Sony fanboys - gå ett annet sted, dere har egne tråder. OT-kverulanter - OT-baren er rett rundt hjørnet - Her skal emnet diskuteres, ikke noe annet!

6470295[/snapback]

sikkert meg du sikter til...

syns så absolutt det jeg sa har med denne saken å gjøre...

men hvis du ikke gidder å se det så kan jeg bare si:

gidd

syns forresten det var du som lagde en sur tone i denne tråden,

bare min mening, håper du ikke sletter postene mine for det :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...