-iL- Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er faktisk ferdig. Var siste episode når Cassidy sa han var broren? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 310 var siste episode i denne serien. Synes det var skuffende. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 310 var siste episode i denne serien. Synes det var skuffende. latterlig avslutning ja. Ingen wrap-up whatsoever. Men samme det, sesong 1 var meget bra, etter det var det bare downhill. Matt Dallas er en fryktelig dårlig skuespiller, han har bare ett ansiktsuttrykk: suprised. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Godt det tok slutt, tror ikke de hadde klart å laget en bra sesong 3. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Serien var nok allerede slutt for meg etter første sesong. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg ble utrolig fortvilet når jeg så denne episoden. serien var på veldig god vei til å bli bra igjen, for å så bli kansalert. men lager de avslutning da? neida de bare lar oss sitte igjen med en episode som kommer med mange spørsmål og cliffhenger selv søsteren min på 7 kunne tenkt seg til. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvorfor ingen fjerde sesong???? Har lyst til å bombe ABC greia nå (så just siste episode) Lenke til kommentar
ryouko Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) er helt enig med jevrio, hvis man ikke klarer å lage en ordentlig slutt på en sesong så drit i å lag den i hele tatt. Så ja har vel ganske løst å bomb heile driten. Og så siste i går. Endret 21. januar 2011 av ryouko Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så første sesong selv, og datt av i løpet av 2. Vær forsiktig med å komme med bombetrussler på nett! Plutselig blir døra sparket ned av CIA mens dere ligger å sover Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så første sesong selv, og datt av i løpet av 2. Vær forsiktig med å komme med bombetrussler på nett! Plutselig blir døra sparket ned av CIA mens dere ligger å sover CIA.. neppe. Mer sannsynelig at "Carl on Duty" kommer. Og, hvordan skal de vite hvor jeg bor? Kan være på denne siden via proxy(er) i utlandet. Så for ikke lenge siden Kyle på TV, noe jeg ikke husker å ha sett tidligere, og da jeg sjekket TV2.no, stod det 4: 11 såvidt jeg husker. Spooky. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Faen! Gleda meg som en unge til sesong 4 etter at sesong 3 bygde seg opp mot gamle høydare igjen mot slutten, men så finner jeg ut at det ikke kommer noen sesong 4 Bra serie foruten endel tamme episoder i sesong 2 og 3, synd når storyen er bra og Jessie er med, digger henne! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det største problemet er vel at han som spiller Kyle er en fantastisk dårlig skuespiller. Det fungerte greit med ansiktsuttrykket i de første 5-6 episodene. Etterhvert som gutten ble opplyst, kunne godt uttrykket endret seg til noe mindre spørrende, men den gang ei. Greit skrevet serie, men elendig skuespill av hovedskuespilleren gjorde vel at den måtte kanselleres før eller siden... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det største problemet er vel at han som spiller Kyle er en fantastisk dårlig skuespiller. Det fungerte greit med ansiktsuttrykket i de første 5-6 episodene. Etterhvert som gutten ble opplyst, kunne godt uttrykket endret seg til noe mindre spørrende, men den gang ei. Greit skrevet serie, men elendig skuespill av hovedskuespilleren gjorde vel at den måtte kanselleres før eller siden... Enig. Herregud å vanvittig morsomme de først episodene var, men innen serien hadde nådd sesong avslutning orket jeg bare ikke å starte på sesong 2. Endret 8. februar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå