-iL- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som vet når neste sesong kommer? Er det ikke lurere og spørre om det kommer en ny sesong? Det ble faktiskt avklart i dag: http://www.tvrage.com/Kyle_XY/news/?read_news=4016 Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som vet når neste sesong kommer? Er det ikke lurere og spørre om det kommer en ny sesong? Det ble faktiskt avklart i dag: http://www.tvrage.com/Kyle_XY/news/?read_news=4016 Og når kommer den da? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som vet når neste sesong kommer? Er det ikke lurere og spørre om det kommer en ny sesong? Det ble faktiskt avklart i dag: http://www.tvrage.com/Kyle_XY/news/?read_news=4016 Og når kommer den da? Sjekk selv på ABC sine sider? Har ikke noe inside info jeg gitt..... Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gleder meg virkelig til neste sesong Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som vet når neste sesong kommer? Er det ikke lurere og spørre om det kommer en ny sesong? Det ble faktiskt avklart i dag: http://www.tvrage.com/Kyle_XY/news/?read_news=4016 Det har vel vært avklart for lenge siden, før sesong 2 var ferdig så hadde allerede ABC bestilt 10 episoder i sesong 3. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Da håper jeg neste sesong blir anderledes. Denne serien har utviklet seg som en såpeopera. Bare kliss og kjærlighet så og si hele episoden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Da håper jeg neste sesong blir anderledes. Denne serien har utviklet seg som en såpeopera. Bare kliss og kjærlighet så og si hele episoden. enig, det går nedenom og hjem virker det som. Lenke til kommentar
Sawhill Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen som har noen info nå om når neste sesong kommer? (snart håper jeg!) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er ikke kommet noe infor enda. Og det er fremdeles ganske lenge til, sist sesong er da så vidt avsluttet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan tenkte meg at de starter opp igjen rundt juletider eller etter nyttår. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://www.tv.com/kyle-xy/show/35825/episo...p;tag=nav_bar;3 Ifølge tv.com sendeskjema sendes episode 1 i sesong 3 allerede 16 juni. Det er litt merkelig at kun første episode er listet opp ,men viss det stemmer så er det ikke lenge igjen til juni Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tror nok ikke det stemmer, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Mandag 12. januar 2009 kommer den første episoden. Lenge til:( Lenke til kommentar
miicard Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da har jeg hatt et slags maraton denne uka og sett hele greia. Dommen; digger denne serien. Var til tider litt mye familiekliss, men det gikk greit. Kliss mellom Kyle og Amanda er bare kos, tror jeg er minst like forelska i Amanda som Kyle er. Greit nok hun kan være litt klomsete og overreagerer fra tid til annen, men jeg husker da Kyle gikk inn i Bloomhuset for første gang og Amanda satt der og spillte piano; denne jenta må vi få se mer til! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 har endelig somla meg til å se John Doe; og gud hjelpe meg hvor mye bedre denne serien er sammenlignet med KyleXY. Kan ikke skjønne hvorfor John Doe ikke hadde livets rett når KyleXY har det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kansje jeg også burde se John Doe Er foresten veldig glad i Kyle XY,ble hekta fra første gangen jeg så den, Gleder meg til sesongstarten nå i januar Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, nå er det ikke lenge til sesongstart! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 jeg også men tenkte å se igjenom sesong 2 før den begynner igjen, slik at at jeg er helt uptodate -må få denne inn i mine innlegg igjen- Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) har endelig somla meg til å se John Doe; og gud hjelpe meg hvor mye bedre denne serien er sammenlignet med KyleXY. Kan ikke skjønne hvorfor John Doe ikke hadde livets rett når KyleXY har det. Kyle XY er mye bedre enn John Doe. ei John Doe episode er som ei dårlig CSI episode i forhold, heile tingen med at han "hjelper" politiet er totalt urealistisk, og plotet går alt for sent i tilegg til at det er kjedlig. Endret 28. desember 2008 av semivec Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 har endelig somla meg til å se John Doe; og gud hjelpe meg hvor mye bedre denne serien er sammenlignet med KyleXY. Kan ikke skjønne hvorfor John Doe ikke hadde livets rett når KyleXY har det. Kyle XY er mye bedre enn John Doe. ei John Doe episode er som ei dårlig CSI episode i forhold, heile tingen med at han "hjelper" politiet er totalt urealistisk, og plotet går alt for sent i tilegg til at det er kjedlig. Da er vi uenige om det Kyle XY har blitt en dårlig såpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå