Dynejonas Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så alle episodene i helga. Synes serien var veldig bra. Var litt heroes og the 4400 men mer følelser. Jeg synes det var lite cliffahngers igjennom hele serien, du fikk liksom vite alt rett etterpå, og så kom slutten på sesong 2. Nå klarere jeg nesten ikke vente til de bynner på igjen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kyle Xy sesong 2 del 2 begynner igjen 14. January 2008 cant wait... To C.I.R., With Love Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gode nyheter! Ikke så alt for lenge igjen da.. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) hehe noen som har lagt merke til at bygningen til Madacorp er den samme de bruker i the 4400? la nettopp merke til det tilogmed teppene i gangen er like ! Endret 27. desember 2007 av SaNux Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Synes det var noe kjente med den bygningen ja. Hvor mange episoder kommer del 2 av sesong 2 til å være på? Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En bra serie forsåvidt, men litt for mye grining. Venter i spenning på fortsettelsen imorgen (?) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ja, forsettelsen fra midseason finalen kommer i morgen. Gleder meg noe veldig selv Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm.. nå som alle store secrets er avslørt. Ser for meg at dette blir nok en never ending serie. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ??? Er jo forsatt igjen en haug med secrets, syntes det bare kommer fler og fler jeg. Har flere spørsmål nå enn jeg begynte med for 2 år siden. Ser en lys framtid for Kyle Xy med tanke på innhold og spenning. Lenke til kommentar
JohnCalzon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Må si at det var en utrolig dårlig start på sesongen igjen... skjedd jo ikke en drit hele episoden. må si jeg var litt skuffa når jeg la meg kl halv fem i natt Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke helt enig, madcon eller hva det het fikk ny sjef. Kanskje også mer brutal enn forgie, så har vi de personlige forholdene mellom karrakterene. Og familien til Kyle fikk vite absolutt alt, og kyle fikk vite hva som skjedde med Adam osv. Og vi fikk se en snillere side av han som svek Adam, syntes sesongen starten igjen fantastisk. Men ja, min personlige mening. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet hvor mange episoder andre sesong skal få. Tror dere det er lenge til den er over?? Praktisk å *kremt* se alle på en gang*kremt* som i en samle dvd Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke noe Emily i dag, Jess er bare ei jævla bitch. Ser ikke noe håp for den karakteren der, når det gjelder min mening. Komemr nok aldri til og like hun, morsomt og se litt drama mellom Amanda og Kyle. Så slutten, var bildet av den ringen ikke sant? Lenke til kommentar
afroboy89 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet hvor mange episoder andre sesong skal få. Tror dere det er lenge til den er over?? Praktisk å *kremt* se alle på en gang*kremt* som i en samle dvd ja den skal totalt få 23 altså 10 episoder til etter pausen som var over for en liten stund siden. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dagens episode, skjønte med en gang at denna sosial arbeidern ikke var hvem hun sa hun var ;P Blir spennede og få vite mer om hvem i helvete dissa folka er. Trur ikke de er snille, og har en ide om at de kanskje styrer madcon eller hva de folka het igjen. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dagens episode var artig med mange forviklinger og situasjoner, litt opplagt hu fra sosialen ikke hadde helt gode hensikter med besøket. Den ene personen som satt rundt bordet hadde jo en ring som lignet det Latnok brukte. kanskje det er den samme organisasjonen eller en ny en med "gamle" medlemmer.Det kan jo også tenkes at de haddde noe med den gamle platen som Jessi fant under puten Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Starta bra, men har tapt seg sykt. Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må si jeg digger denna serien, kan bli litt slapt til tider men og skuespillerne er ikke klasse A. Men en serie jeg kommer itl å følge til slutten uansett. Digga meg at ikke Jessi døde, for hu er degg selv om hu er biaatch atm. Kan være litt enig at serien har tapt seg litt, men nå har jeg Lost og Prison break til å grøsse over etter hver episode og Kyle xy til å slappe av og ikke bli ehlt gærn i huet som av Lost, PB, 24og Heroes. Kyle xy1!1!! Lenke til kommentar
aengas Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Må si jeg digger denna serien, kan bli litt slapt til tider men og skuespillerne er ikke klasse A.Men en serie jeg kommer itl å følge til slutten uansett. Digga meg at ikke Jessi døde, for hu er degg selv om hu er biaatch atm. Kan være litt enig at serien har tapt seg litt, men nå har jeg Lost og Prison break til å grøsse over etter hver episode og Kyle xy til å slappe av og ikke bli ehlt gærn i huet som av Lost, PB, 24og Heroes. Kyle xy1!1!! Serien var litt daff midt i sesong 2, alt kjærlighetschase osv..Men på ep 18 (sesong 2) helt i slutten - da fikk jeg frysninger!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå