A.J Green Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Dette var hverken uventet bra eller bra. Synes det bare var helt greit jeg. Skal sikker følge med noen episoder til... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sett første episode... ble litt blown away. Det er sjelden pilots er så solide. Mye potensiale her. Irritert når den var slutt! hehe Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg liker dette showet veldig godt! Kommer definitivt til å følge med på dette videre! Kommer ny episode hver mandag. 6460884[/snapback] Faktisk er det fredag/lørdag. Bra show, følger med videre. Edit: Hm, det var jo mandag jo... tok feil jeg da Endret 22. juli 2006 av lago Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Noen som vet om det kommer en sesong 2? Ikke at jeg følte det var nødvendig, handlingsmessig, etter siste episode... Men kan jo være at det er planlagt en ny sesong?! Edit: ABC Family is giving its freshman drama "Kyle XY" a second season as the cable channel has ordered at least 13 new episodes of the series. Endret 18. november 2006 av azzman Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jepp! Koselig serie dette, ser frem til sesong 2. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Holder på å se gjennom serien, og liker virkelig det jeg ser. Bra konsept på serien må jeg si. Veldig bra. Ser fram til sesong 2. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bra konsept ja, men kunne vært bedre gjennomført. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bra konsept ja, men kunne vært bedre gjennomført. 7426112[/snapback] Hvordan da? Utdyp Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Skuespillet er blant annet dårlig hos noen av og til. Man ser jo også at det er en "low budget"-serie, så med mer ressurser kunne det blitt bedre gjennomført. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Syntes skuespillet var bra jeg, detta var den serien jeg så mest fram til når den gikk. Gleder meg en del til sesong2, noe som vet når den kommer btw? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 the new season of kyle xy will start sometime in June they start filming in February just thought everyone should know Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 følger med på denne serien jeg og veldig bra serie, så nå sitter vi alle her å venter på sesong 2 som starter Jun/4/2007 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Da jeg hørte om dette trodde jeg det var en flopp av en "fjortisserie", men ting skulle vise seg å bli annderledes. Serien var gjennomført, god og mye bedre enn forventet. Tommel opp for sesong 2. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 june 4: Endgame AND SEASON 2 PREMIERE! Så da er det bare og vente ;D Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 june 4: Endgame AND SEASON 2 PREMIERE! Så da er det bare og vente ;D 8194656[/snapback] Nok en god grunn til å vente på sommeren, blir rimelig deilig å dra på med litt ferske Kyle XY episoder etter en lang dag på stranda Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 sant, ikke glemm 4400 ;D starter også opp igjen i sommerferien så trur nok sommerferien går utrolig fort denna gangen. Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er så enig så enig med det mange sier her. Fulgte sesong 1 episode etter episode, så blir en fryd å se igjen Kyle XY Bare tipse dere om en norsk side for serieelskere, hvor du blandt annet kan se når det kommer kyle xy episoder, diskutere med andre om netopp denne serien. Link: http://www.tvtid.com/serier/kyle-xy/ Lenke til kommentar
bjs Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bumper denne. Ny episode 11. juni Da blir det noe å se på i sommer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hva.. har vi 2 tråder? jeg bumpet en i forgje uke.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 uhm, glemt denna tråden jeg. FOr de som ikek vet det kom trailern 17mai ;P http://youtube.com/watch?v=iVFk54z49Gc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå