simson Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg håper noen kan hjelpe meg med forslag til nytt digitalkamera. Jeg har et vanlig speilreflekskamera, som jeg kommer til å bruke når jeg ønsker å ta bra bilder (portretter, viktige begivenheter, etc). Men jeg ønsker et lite digitalkamera som er enklere å ta med (pga størrelse) på reiser osv. Behov/ønsker: - Minst 5 megapiksler, 3x optisk zoom - Lite, men ikke nødvendig med kredittkortstørrelse - Kvaliteten på skjermen er ikke det viktigste, så lenge man kan se motivet bra - Gjerne optisk bildestabilisator, men ikke det viktigste - Videoopptak ikke det viktigste - Enkel i bruk (men gjerne mulighet for å enkelt gjøre justeringer ifht ISO etc) Har sett på Ixus 750, Panasonic Lumix DMC-LZ5 og et par andre. Noen som har andre anbefalinger Lenke til kommentar
simson Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ingen? Noen som har kommentarer på forskjellen mellom Ixus750, Sony Cybershot W100 og Panasonic Lumix DMC-LZ5? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ta deg litt tid til å lese trådene på de to-tre første sidene her, så finner du mange tips. Eller så kan du søke etter blant annet: -Nikon Coolpix P2 -Canon Ixus 60 -Pentax Optio A10 Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg