edge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har endel programmer jeg gjerne skulle brent ut til sikkerhetskopi, og lurer på om noen har noen smarte ideer til et godt brenne-program. Eneste kriteriene er at det burde klare å brenne f.eks img-filer, etc. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Personlig liker jeg Ashampoo Burning Studio best. Faktisk mye bedre enn Nero. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tror nok jeg må si Nero. Har brukt ver 6 frem til nå, for 7'ern var ikke bra til og begynne med. Har begynt og bruke Nero 7 fra siste oppdatering og den har fungert bra så langt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Nero er bra, bortsett fra at det absolutt MÅ installere masse ekle codecs som krasjer med de jeg allerede har. Var en bug i 7-ern som gjorde at jeg ikke kunne brenne data CD/DVD-er. En oppdatering hjalp da. Endret 8. juli 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
neadii Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg bruker Nero 7 Ultra Edition og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Bruker også Nero 7 og er temmelig fornøyd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har prøvd en del forskjellig, og jeg foretrekker Nero. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nero her også.... Versjon 6 er i bruk nå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Mulig jeg spør dumt, men hva er forskjellen på nero 7 ultra og premium? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Mulig jeg spør dumt, men hva er forskjellen på nero 7 ultra og premium? 6463488[/snapback] Jeg søkte i Google og kom frem til dette, men jeg vet ikke om det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå