Gå til innhold

Blir DDR-DIMM billigere også?

BrickTop

Anbefalte innlegg

Det har den siste tiden vært mye snakk om at AMD skal dumpe priser på prosessorene sine. Det jeg lurer på er om noen har hørt om det kommer til å bli redusert pris på DDR-DIMM minnebrikker i nærmeste fremtid ettersom s939 fases ut hos AMD.

Kunne godt tenkt meg to småfrekke PC4000 el PC4400 brikker på 2 gig i PC`en med litt guff i.

pr idag har jeg to fattige PC3200 med høye timings og lav frekvens. en fornærmelse mot resten av systemet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, får vel etterhvert bite i det sure eple og spandere litt penger på bedre RAM. Brikkene jeg har nå er en vits når det kommer til overklokking.

Grunnen til at jeg kjøpte dem var at jeg trengte noe billig RAM for å få PCen til å gå og jeg hadde et budsjett da jeg bygget den....

Lenke til kommentar

som efikkan sier kommer prisene med all sannsynlighet til å gå opp. Når AMD går over på DDR2 vil DDR1 markedet sakte men sikkert forsvinne inntill det bare er ett fåtall som er intressert i dem. Produsentene vil senke produksjonen i takt med etterspørselen og etterhvert vil du få lignende priser på DDR1 som på SD og RD RAM (dyrt som få).

Edit: Men du kan jo satse på å kjøpe noen OC brikker billig av folk som migrerer over på AM2 :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...