BrickTop Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det har den siste tiden vært mye snakk om at AMD skal dumpe priser på prosessorene sine. Det jeg lurer på er om noen har hørt om det kommer til å bli redusert pris på DDR-DIMM minnebrikker i nærmeste fremtid ettersom s939 fases ut hos AMD. Kunne godt tenkt meg to småfrekke PC4000 el PC4400 brikker på 2 gig i PC`en med litt guff i. pr idag har jeg to fattige PC3200 med høye timings og lav frekvens. en fornærmelse mot resten av systemet mitt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei! Jeg tviler på at prisene på DDR(1)-DIMM vil synke noe serlig, muligens gå opp etter hvert som produksjonen går ned. Men dette blir spekulasjoner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Uff, får vel etterhvert bite i det sure eple og spandere litt penger på bedre RAM. Brikkene jeg har nå er en vits når det kommer til overklokking. Grunnen til at jeg kjøpte dem var at jeg trengte noe billig RAM for å få PCen til å gå og jeg hadde et budsjett da jeg bygget den.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) som efikkan sier kommer prisene med all sannsynlighet til å gå opp. Når AMD går over på DDR2 vil DDR1 markedet sakte men sikkert forsvinne inntill det bare er ett fåtall som er intressert i dem. Produsentene vil senke produksjonen i takt med etterspørselen og etterhvert vil du få lignende priser på DDR1 som på SD og RD RAM (dyrt som få). Edit: Men du kan jo satse på å kjøpe noen OC brikker billig av folk som migrerer over på AM2 Endret 10. juli 2006 av MrLee Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Edit: Men du kan jo satse på å kjøpe noen OC brikker billig av folk som migrerer over på AM2 Hmm, fiffig. det tenkte jeg ikke på. jeg stikker en tur innom bruktmarkedet jeg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå