WaterMarked Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Har nå fått tilbud om å kjøpe forgasserer til min 40hk yamaha. Eg kan nå få tak i 50hk-forgasserer. Har høyrt at eksosen er noe større på orginale 50hk'er. Spørsmålet mitt lyder slik,,vill eg få noe effekt ut av å skifte forgasserene uten å skifte ut eksosen? Forgasserene eg har nå eg jo 5mm mindre enn hva innsuget på blokka er som sagt eg vill få 5mm større innsug med di nye forgasserene... Eg drar mye vannski og trur du ikke at det har kommet vann i båten min og så dn er tyngre nå. Vill ikke disse forgasserene gi merbart effekt nå eg drar vannski osv? Eller vill det gå dårligt uten å skifte ut eksosen,tanken var å skaffe eksosen til neste sommer viss eg kjøper forgasserene. Vett det er sikkert ikke så mange så kan hjelpe meg med dette problemet,men dere som kan gi meg noen svar,VÆR så snill og ta deg tid til å svare. EDIT:Vett at eg har postet en lignende post tidligere men fikk aldri svar på det siste spørsmålet mitt... Endret 8. juli 2006 av terhi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå