Pung i skuff.no Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei. Jeg har ikke så god greie på data. Men jeg har nettop kjøpt en ny pc på spaceworld, etter at jeg hadde satt harddisken under bordet, og pc'n på bordplata så starter den ikke. jeg har prøvd å trykke på "på" knappen på pc'n men da kommer det no signal eller noe... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Med 'balla' i skuffen, PC'en på bordet og harddisken under bordet, er det ikke rart den ikke starter..... Unnskyld, men det så litt komisk ut. Kontroller at alle kablene er satt skikkelig fast, og at alle enhetene er koplet til, så skal den starte. Hvis ikke, må du bare ta en telefon til salgsstedet for å høre hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Tore på Sporet Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har du trykket på "on" knappen på "harddisken"? Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 husk å trykke på ON! (eller 1) bak bak på strømforsyningen. Når man først får en ny maskin er denne alltid på off (eller 0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå