Raspeball Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Vet ikke helt hvor jeg skulle plassere dette emmnet, men dere får ta meg i nåde om det er malplassert. Som tittelen sier. Jeg har på et eller annet vis greid å slette en eller annen fil som gjør at Opera ikke vil avinstalleres (ikke kom med "hvorfor avinstallere Opera azz. beste nettleseren lizzm. Det er på foreldrene mine sin PC, og håpløse på data som de er, bruker de bare IE uansett hva jeg prøver.) Opera vises ikke en gang i lsiten over programmer, men det funker helt fint å kjøre det. Noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre? Endret 8. juli 2006 av Ladern Lenke til kommentar
oddity Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Opera kan kjøres fint uten å være "installert". Du kan bare kopiere det inn fra en annen maskin, og det funker. Kan du ikke bare slette mappa det ligger i? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ingen idé om det vil fungere, men har du prøvd å installere på ny, og so avinstallere? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Opera kan kjøres fint uten å være "installert". Du kan bare kopiere det inn fra en annen maskin, og det funker. Kan du ikke bare slette mappa det ligger i? 6456730[/snapback] Hmm..Jo, kan jo forsåvidt gjøre det, men da er jeg redd det vil komme opp sånn beskjeder for evig og alltid, som feks HER Endret 8. juli 2006 av Ladern Lenke til kommentar
oddity Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vel, det er vel bare å prøve? Ta en kopi av det du sletter, så kan du bare legge det inn igjen hvis det klikker.. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg bruker Msiuu.exe og veldig sjelden Msizap.exe som er forferdelig hvis du bruker den feilaktig. Msiuu er litt bedre men den kan ødelegge as well. Msiuu krever dog begge filene. Begge to er å finne i Windows support tools på din win cd-plate. Msizap kan da f.eks. fjerne alle konfigurasjons data for en bruker eller alle konfigurasjons data fra systemet, og ikke minst fjerne registry entries som kan væra vanskelige ellers. Så å installere Opera og avinstallere deretter kan væra en grei løsning, men du har fått litt mer info om avinstaller muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå