Gå til innhold

Skade laptop, kor lang reklamasjonstid?

Anbefalte innlegg

Søstera mi har ein laptop, kjøpt frå PSData i november 2003. Denne har etterkvart fått skader på lokket\skjermen i hengslene. Delar av festet er løsna, nokre stader er delar brukket av.

Garantien på to år gjekk jo ut i november i fjor, burde sjølvsagt ha sjekka etter sånt før garantien gjekk ut, men det er lett å sei i dag.

Kva som har forårsaka skaden veit eg ikkje, men ho påstår den har kome etterkvart og ikkje etter fall eller liknande. Eg går ut frå at ein laptop har reklamasjonstid på minst 5 år, men er dette noko som kan gå på reklamasjon? Skaden har jo ikkje vært der frå fabrikk, men ein svakhet må det være sidan dette har skjedd som følge av mykje bruk.

Å sende den på reparasjon kan eg tenke meg blir dyrare enn det er verdt å bruke på PCen, ein PC til 12 600 i 2003 er betydelig rimeligare i dag.

Er forresten ein Tundra 1555GL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært klar over den nokre veker, men det eg lurer på er om reklamasjonstida er på 5 år, noko eg meiner den bør være, mp3-spelarar har til dømes 5 år. Har den likevel 5 år må det jo være grunnlag for å reklamere, dersom denne skaden ikkje blir dekka av reklamasjon er det jo ikkje noko mulighet.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Hei!

Reklamasjonen gjelder i 5 år mot produksjonsfeil. Om du kan forklare dette som en produksjonsfeil så skal du få skaden dekket. Om det er på grunn av slitasje (og garantien er utgått) så må det betales selv.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Har vært klar over den ei stund, men det eg lurer på er om reklamasjonstida er på 5 år, noko eg meiner den bør være, mp3-spelarar har til dømes 5 år. Har den likevel 5 år må det jo være grunnlag for å reklamere, dersom denne skaden ikkje blir dekka av reklamasjon er det jo ikkje noko mulighet.

6457160[/snapback]

Siden du har har vært klar over det en stund, har du ikke noe reklamasjonsgrunnlag.

Dersom det foreligger en mangel ved tingen, må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen
Lenke til kommentar

Ja, det er 5 års reklamasjonsrett på bærbare pcer. Men du frasier deg retten til å reklamere når du forteller at det er lenge siden du oppdaget feilen. Hvis du leser første innlegget mitt så ser du hva jeg mener. Du har 2 mnd fra du oppdager feilen.

Lenke til kommentar

Ok, men 2 månader er det ikkje godt, nokre veker kanskje, har ikkje gjort noko før no på grunn av ferie. Eg sender ein e-post til PSdata og høyrer kva dei meiner om saken så tar eg det derifrå. Takk for all hjelp :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...