Gå til innhold

Amobil.no: Angåande bruk av delkarakterar i mobiltestar

Anbefalte innlegg

Har igrunn aldri tenkt så alt for mykje over temaet før, men etter at svært mange reagerer på bruken av delkarakterar i testen av SE K800i trur eg de bør vurdere om de i det heile tatt skal ha delkarakterar for dei ulike tinga på telefonane.

Sjølv synest eg iallefall at det er godt nok med ei skildring av korleis telefonen er under kvart "kapittel", utan nokon karakter. Å skrive at ein telefon er solid skrudd sammen, har flott materialbruk og nydelig design - for så å gi han fire for at han er litt stor - blir litt dumt, og iallefall med tanke på måten veldig mange tolkar karaktersystemet de har no. Dei tenker tydeligvis at sluttkarakteren skal vere eit slags gjennomsnitt av delkarakterane, noko som i så fall vil lede til at ingen telefonar vil kunne få toppkarakter.

Så - gi opp delkarakterar, fortsette med dei ellers svært gode testane, og gi oss ein ordentleg sluttkarakter slik de gjer no. Det trur eg sjølv hadde vore det beste for oss lesarar iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har sagt dette før og VET dere har forklart men dette blir for dumt!!

Karakterene under testen er:

4

4

5

4

3

5

6

= 4.44 i karakter.

Den får nede i 3 og EN 6'er at totalt 7 karakterer.

Konkulsjon blir uansett: 6

Hvordan i alle dager. Helt bort i natta!

Lenke til kommentar
[...]

= 4.44 i karakter.

Den får nede i 3 og EN 6'er at totalt 7 karakterer.

Konkulsjon blir uansett: 6

Hvordan i alle dager. Helt bort i natta!

6464591[/snapback]

Du er ein av dei som misforstår karaktersystemet fullstendig. Det har aldri nokon plass blitt skrive/sagt at sluttkarakteren er eit gjennomsnitt av delkarakterane. Eg oppfattar sluttkarakteren som ein heilheitleg karakter basert på den generelle oppfattinga av telefonen, noko som gjer det logisk å gi SE K800i ein seksar til slutt. Grunnen til at den ikkje får seksar på dei andre felta er at der er andre telefonar som gjer det bedre enn han på dei, men samtidig så er telefonen i seg sjølv eit så bra kjøp at han får seks til slutt.

Om det var eit gjennomsnitt-system ville jo ingen telefon kunne oppnå toppkarakter rett og slett fordi han då måtte ha vore bitteliten og lett, samtidig som han måtte ha kvalitetsfølelsen, stor skjerm med høg oppløysing, bra maskinvare og all den nyaste teknologien pakka inn i seg. Eg trur du skjønar sjølv at dette ikkje høyrest logisk ut :)

Lenke til kommentar

"Du er ein av dei som misforstår karaktersystemet fullstendig. Det har aldri nokon plass blitt skrive"

Hvis du tar vdeg tid til å lese hva jeg skriver så vil du se at jeg VET at de har forklart systemet og det innebærer at jeg også VET at de ikke bruker skissen jeg viser til. Jeg bruker dette for å vise hvor dumt delkarakterer er når de ikke har noen betydning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...