IceXCool Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Skal ta en backup av noen slitne audio CD'er som har begynnt å flasse ytterst der det heldigvis ikke er noen spor, men er redd det skal flasse vidre innover. Det må da være mulig å kopiere orginal cd uten å få kvalitets tap i det hele tatt? men hva er beste måten å få 1:1 kopi? (har bare cd brenner så "direct copy on the fly" mellom 2 cd-rom's går jo ikke) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 du kan jo rippe dem for så å brenne dem på en ny cd. Tror du kan rippe dem med media player. Men det finnes vel en eller annen gammel cd-rom du kan låne ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du kan bruke dette programmet. Det kan rippe en cd til harddisken din uten å lage mp3 filer, Eneste minusen er at det ikke er gratis, Det koster 20 dollar men er verd det: http://www.audiograbber.com-us.net/ Så har du media jukebox 8.0 det er og et bra valg som eg og har kjøpt: http://www.musicex.com/mediajukebox/index.html Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Prøv Clone CD. Er kjempebra til slikt. Du bare leser til fil, og brenner fra fila etterpå. Du bør ha 650 - 700 megabyte ledig kapasitet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du kan vel bruke et brenne programm også til å kopiere en cd til harddisken din, Men eg har aldri prøvd. Og eg har heller ikke prøvd clone cd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-16 12:57):Og eg har heller ikke prøvd clone cd. Det burde du. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 CDex (gratis), CloneCD, BlindWrite, ExactAudioCopy (gratis), CDMate, det er plenty av programmer å velge mellom. MusicMatch har jeg intet annet enn avsky til overs for. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 AH CD Mate Genialt enkelt, ganske enkelt genialt...Det får "Handy CD program" prisen fra meg ihvertfall! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Mp3 Strip_it Digital er bra, men da får du kun mp3'er på 160kbps... HVis du vil ha til wav, så kan du bruke et brenneprog... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 http://www.musicmatch.com Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg liker ikke Musicmatch. Du får max 160kps Joint Stereo. Easy CD-DA Extractor er hva jeg og mange andre vil anbefale. (#hw.no@undernet som vi alle er så glade i) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har du ikke nero da? Den kan du jo rippe cd'n til hdd og deretter brenne. Slikt har eg gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå