hcnielsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har installert et Linksys WMP54G Trådløst PCI nettverkskort og det virker ikke som det skal Og har hørt om problemer med pci på det. Kan det ha noe med Bios og gjøre? eventuelt kan noen sende et godt a8n-sli premium bios til meg? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvis du ikke allerede har prøvd, sett kortet inn i et annet pci spor. Det er en A8N-SLI tråd på forumet. Søk. Har link til nyeste bios der.. Eller så finner du den på asus.com Hva mener du med at det ikke virker som det skal?? Detekterer windows kortet? Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Hvis du ikke allerede har prøvd, sett kortet inn i et annet pci spor. Det er en A8N-SLI tråd på forumet. Søk. Har link til nyeste bios der.. Eller så finner du den på asus.com Hva mener du med at det ikke virker som det skal?? Detekterer windows kortet? 6456780[/snapback] Ja. jeg er koblet på nettet men jeg mottar ikke nok internett.. jeg kommer innpå internett bare EVIG mye senere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå