hcnielsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan biosen på hovedkortet hindre at trådløse pc nettverkskortet ikke fungerer ordentlig? Stasjonæren min vil nesten ikke motta NOE internett. Kan bios være problemet? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hovedkortet ditt står mest sannsynligvis med 33MHz PCI-buss i BIOS, som er korrekt. Om overklokkingen din av en eller annen grunn har ført til at PCI-bussen har økt proporsjonalt med HTT-bussen, kan dette føre til ustabilitet på PCI-kort. Eneste jeg kan komme på i farten. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Hovedkortet ditt står mest sannsynligvis med 33MHz PCI-buss i BIOS, som er korrekt. Om overklokkingen din av en eller annen grunn har ført til at PCI-bussen har økt proporsjonalt med HTT-bussen, kan dette føre til ustabilitet på PCI-kort. Eneste jeg kan komme på i farten. 6459601[/snapback] Oj, det må jeg skjekke ut jeg har iallefall ikke skrud på noe PCI-lock.. skal testes når jeg skrur på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå