Ziltoid Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg har lett litt rundt etter en turtalsperre, men den eneste jeg har funnet er denne: http://crash.alphadesign.no/Database/detai...odukter.oid=742 Passer den på Yamaha TZR50 04-modell? Hvis ikke, lurer jeg på om noen vet om andre som passer på min moped (trenger ikke å være trådløs) Endret 9. juli 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Matssverre Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 ingen som vet noe? 6462117[/snapback] de sier at yamaha ikke har den rette coil-typen til å kunne montere turtallsperre...dette gjelder oxo for suzuki. desverre vet jeg ikke om noen som passer Har samme problemet selv Lenke til kommentar
Ces1 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 www.speedoptions.no Vet ikke om disse passer til TZR, men er verdt å høre=) Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 takk for svar fikk svar fra crash.no og den nye modellen turtallsperre passet til TZR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå