Ed_Solheim Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er det noen som vet hvordan det er mulig og overføre "files and settings" til Windows XP i fra en Windows versjon som bruker et annet språk? Har engelsk W2K versjon og ønsker å overføre filer etc. til norsk WinXP Pro. På forhånd takk. -- ed_ [ Denne Melding var redigert av: Ed_Solheim på 2002-10-16 08:25 ] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har du forsøkt? Jeg vil tro at språket ikke har noe å si i denne sammenheng. Files and Setting Wizard lager en binær fil som er språkuavhengig. Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Vel, du tror feil :smile: Jeg har prøvd og får bare dumme meldinger om at dette ikke lar seg gjøre pga forskjellige spårk versjoner. Hurra for M$!! Det må da finnes en måte å gjøre dette på - de kan da vel ikke være så teite der borte i Seattle? -- ed_ Lenke til kommentar
aschj Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jo, det kan de... For øvrig kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå