TheEdge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Har en hp Ipaq 5550 med Pocketpc 2003. Ønsker å koble den til internett via trådløst. Har aktivert trådløst nett og finner det trådløse nettverket, og dette vises som connected. Men hvordan sette opp nettverksinntillingene slik at jeg får kontakt med internett? Jeg skjønner ikke det spøtt av my isp og work og internett innstillingene, og hva som skal hvor og hvordan jeg skal spesifisere at internett skal koble til trådløst.. Noen som kan forklare hvordan dette skal gjøres? Edit: Når jeg trykker på "connectivity" står det The Internet og på den står det Wireless card og der er fullt signal.. The Edge Endret 8. juli 2006 av TheEdge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Gå til Settings -> Network Cards, og trykk Add new. Settes opp nesten på samme måte som du setter opp et trådløs nettverk på en vanlig PC. Skriv inn nettverksnavn, velg hvilken type kryptering du bruker, skriv inn nettverkspassord osv. Krever av og til en liten "boot" for å få den i gang etter du har satt det opp. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) ,08/07-2006 : 23:48]Gå til Settings -> Network Cards, og trykk Add new. Settes opp nesten på samme måte som du setter opp et trådløs nettverk på en vanlig PC. Skriv inn nettverksnavn, velg hvilken type kryptering du bruker, skriv inn nettverkspassord osv. Krever av og til en liten "boot" for å få den i gang etter du har satt det opp. 6457326[/snapback] Når jeg går på Settings->Connections->Network Card, så finner den automatisk det trådløse nettverket jeg ønsker å koble til. Den står som connected, og innstillingene er riktige. Men Internet Explorer finner ikke noen websider.. The page you are looking for cannot be found Har også slettet nettverket og detektert det på nytt, og også lagt det inn manuelt, uten at det hjelper Endret 8. juli 2006 av TheEdge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Da har jeg ikke annet forslag enn å eksperimentere litt med innstillingene der. Du har ikke satt på begrensninger på det trådløse nettverket av noe slag? Og har du prøvd å fjerne nettverket, legge det til manuelt (ikke detektere), og vente noen minutter / boote? Mobile 2003 er grisetregt når det gjelder å koble seg på riktig nettverk.. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Da har jeg ikke annet forslag enn å eksperimentere litt med innstillingene der. Du har ikke satt på begrensninger på det trådløse nettverket av noe slag? Og har du prøvd å fjerne nettverket, legge det til manuelt (ikke detektere), og vente noen minutter / boote? Mobile 2003 er grisetregt når det gjelder å koble seg på riktig nettverk.. 6459082[/snapback] Ok. Lastet ned og installerte ny driver for wlan, så var det rett på nett uten å endre noen instillinger. Men takk for innspillene. The Edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hm.. Kanskje jeg burde gjøre det selv snart.. Hehe.. Kan være derfor den er litt treg til å oppfatte hvilket nettverk du sitter på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå