XanderX Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvor lenge kan en pakke bli liggende på postkontoret før den blir sendt tilbake til avsenderen? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 På ankomstmeldingen til servicepakken står det 2 uker. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Det var det jeg mente ,men var usikker. Har nemmelig tenkt å bestill litt til pc, før jeg drar. Blir borte i 11 dager så da går det bare bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvorfor ikke bestille når du kommer tilbake da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det var det jeg mente ,men var usikker. Har nemmelig tenkt å bestill litt til pc, før jeg drar. Blir borte i 11 dager så da går det bare bra. 6456194[/snapback] Gi beskjed til leverandør at du vil ha varene send på en bestemt dato.. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 men siden det er 11 dager. Den blir send på mandag forhåpentligvis. kommer til oslo samme dag eller dagen etter er der i 2dager, så blir den sendt til fauske og kommer frem dagen etter. Da er det blitt torsdag-fredag. Jeg kommer da hjem ca 1 uke etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå