Landkrabben Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei, driver på og redigerer ett bilde, og så skal jeg sette på noen snakkebobler men jeg finner det ikke i Adobe 7.0.. Vet dere om ett program jeg kan finne det i?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Reknar med du meiner Adobe Photoshop 7.0... Prøv med Custom Shape Tool. Det er iallfall nokre snakkebobler der i CS2. Sjå screenshots. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Regner med at det er Adobe photoshop 7.0 du mener? Det er ikke noe sak, se bildet. Når du trykker på pilen ved siden av der du velger "shape", kommer det opp en liste over "shapes". Trykker du på den lille pilen helt til høyre i "shape"-menyen, kan du velge "all" ca. midt på den menyen du kommer til da. Da får du opp alle de forskjellige malene du kan velge, så er det bare å bla til du finner en snakkeboble. EDIT: Litt sent ute der ja, men "min" måte er i PS 7.0.. Endret 8. juli 2006 av awesnes Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Tusen takk for hjelpen,dåke forklarte det veldi godt begge to! Endret 8. juli 2006 av Landkrabben Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Man får også fonter (skrifttyper) som kan hjelpe. Se her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå