Ashmantle Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei, Jeg skal kjøpe harddisk (7200.10 - 320gb) og ser i prisguiden at XD.no ligger noen kroner under MPX.no, men da jeg besøkte sidene fant jeg ut at de holder til på samme addresse, har identiske websider og nesten samme telefon nummer. Er det bare en tilfeldighet eller er det to forskjellige firma? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei, Jeg skal kjøpe harddisk (7200.10 - 320gb) og ser i prisguiden at XD.no ligger noen kroner under MPX.no, men da jeg besøkte sidene fant jeg ut at de holder til på samme addresse, har identiske websider og nesten samme telefon nummer. Er det bare en tilfeldighet eller er det to forskjellige firma? 6456046[/snapback] Ja er samme firma mener jeg. Holder til på samme sted torp sandefjord. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) De har faktisk samme orgnummer også: http://www.proff.no/proff/search/categoryL...ext=982+578+108 Informasjonen på orgnummeret fra Brønnøysundregisteret (brreg.no): http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=982578108 Jeg sjekket norid nettopp. http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/...ry=IA665O-NORID Fant ut alle domene til org.nummeret hvor mpx.no og XD.no er registrert cinet.no datavarehuset.no designpartner.no itegra.no mpx.no ready2run.no secureguard.no tcg.no xc.no xd.no xpressdigital.no tc-group.no ece.no xpresscomputer.no directit.no forny.no fornye.no pchjem.no hphjemmepc.no tcgkapital.no Endret 8. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Hmm.. hvorfor har firmaet priskrig med seg selv? (Prisguiden) Er det mulig at MPX.no skiller data salget over til XD.no? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hmm.. hvorfor har firmaet priskrig med seg selv? (Prisguiden) Er det mulig at MPX.no skiller data salget over til XD.no? 6457714[/snapback] Da ville jeg blitt overrasket, domenet ble registrert i 2003... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 XD er vel mer ment for Kamera og video, mens MPX er ment for Data og Tele... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 XD er vel mer ment for Kamera og video, mens MPX er ment for Data og Tele... 6458088[/snapback] Det er jo selvfølgelig en mulighet... Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det kan være det samme for meg. Jeg bestilte et skjermkort hos XD for noen uker siden, og fikk det etter bare noen få dager, så jeg er fornøyd med servicen/sørvisen. Men sjekket prisguiden nå, og det sto samme antall på lageret til varene, så det kan nok stemme at det er samme nettbutikk. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Betaling Når du handler varer på XD.no tilbyr vi tre alternative finanseringsmåter. Du kan velge mellom avbetaling, Cresco eller kontantbetaling. Altså de satser vell noe på avbetaling og forskuddsbetaling på denne butikken. Som medfører mindrekostnader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå