Complexity Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har dere ikke registrert e-posten eller mobilnummeret? 6457661[/snapback] Joh, fikk sms i fjor, men ser ikke ut til at jeg får det i år.. Fikk sms om flyfag, men ikke om denne Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg sendte en mail til inntakskontoret og fikk svar Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg sendte en mail til inntakskontoret og fikk svar 6457890[/snapback] Gratulerer! Kunne du delt kunnskapen som du fikk med oss? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg sendte en mail til inntakskontoret og fikk svar 6457890[/snapback] Fikk du svar med brukernavnet og passordet ditt? Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg fikk dette nummeret av rådgiver: 81 56 84 40. - Vet ikke om det funker da. Har ikke prøvd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ahh.. har letet i ca en time til ingen nytte.. Den 12.juli er første inntak til videregående skole klart. De som har oppgitt et mobilnummer vil få melding om at inntaket er foretatt, andre vil få svarkort i posten.Brukernavn og passord blir oppgitt i meldingen og på svarkortet. Trenger ikke å finne det.. Og førsteinntaket har ikke vært enda.. treege troms, men takk gud Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det sto 10 juli med meg, fikk vite det den 7.. Men sendte mail til det fylkets inntakskontor som jeg sa også fikk jeg svar Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Fikk en SMS i dag hvor det stod passord og brukernavn. Veldig greit egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå