Gå til innhold

Mistet passord til vigo.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta en titt her.

Første resultat sier følgende:

For at vi skal kunne gi deg denne informasjonen må du vise legitimasjon ved oppmøte på inntakskontoret. Du kan også henvende deg til inntakskontoret per brev. I dette brevet må du oppgi fullt fødsels- og personnummer og adresse, så vil vi svare deg så raskt som mulig.

Adressen til Inntakskontoret er: Utdanningsetaten i Oslo, v/Inntakskontoret, Postboks 6127 Etterstad, 0206 Oslo. Dersom du har fylt ut E-postadresse på søknadsskjemaet ditt, kan vi sende bruker-ID og passord til denne adressen.

Vet ikke om dette hjelper deg. :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Ja, det har seg nå slik at jeg har mistet passordet til vigo.no til når jeg skal godta valget av linje på skolen.

Hvor får jeg tilbake dette hen? Og når får vi vite om vi er kommet inn?

6456000[/snapback]

Trur du må ta kontakt med rådgjevaren ved skulen din viss du skal få tak i passordet

Lenke til kommentar
Ja, det har seg nå slik at jeg har mistet passordet til vigo.no til når jeg skal godta valget av linje på skolen.

6456000[/snapback]

Du får et brev der det står hvor du har kommet inn, og hvor du evt. er på ventelisten hvis du har et høyere ønske som ikke har blitt oppfylt. Når brevet kommer kan du enten logge på vigo.no og svare der, eller så sender du tilbake svarslippen. Så det er ganske enkelt - har du mistet brukernavn/passord til nettsiden, så sender du tilbake svarslippen med snailmail. ;)

Lenke til kommentar

6456000[/snapback]

Du får et brev der det står hvor du har kommet inn, og hvor du evt. er på ventelisten hvis du har et høyere ønske som ikke har blitt oppfylt. Når brevet kommer kan du enten logge på vigo.no og svare der, eller så sender du tilbake svarslippen. Så det er ganske enkelt - har du mistet brukernavn/passord til nettsiden, så sender du tilbake svarslippen med snailmail. ;)

6456053[/snapback]

Jeg tror ikke man får noe brev i posten der det står at du har kommet inn eller er på venteliste. Jeg har hvertfall ikke fått noe slikt! Tror du må henvende deg til rådgiveren din på skolen. :)

Lenke til kommentar

Tror i alle fall datoen for førsteinntaket er forskjellig fra fylke til fylke, mener at jeg leste det et sted. I Hordaland er det 10/7. Om varslingsrutiner også er annerledes aner jeg ikke, men synes det virker veldig merkelig at alle skal måtte huske å logge på for å sjekke inntaket og svare.

Lenke til kommentar

Jeg fikk svar igår på mobilen at resultatene var klar på vigo.no.

På meldinga stod både brukernavn og passord, Sålenge du har registrert mobilnummeret ditt på vigo.no fra før så skal det gå bra :)

Trur det er slutt med at man får skriftelig melding om hvor man er kommet inn jeg får ihvertfall ikke det

Lenke til kommentar

Tror at de sa på det første informasjonsmøtet for VIGO at man får skriftlig svar i posten med mindre man har registrert mobilnummer/epost under inntaket. (Og derfor var det viktig at hvis man registrerte mail, så måtte det være en man sjekket jevnlig.) Det er riktignok et par år siden, men det virker da som en grei ordning.

Lenke til kommentar
Husker forsåvidt ikke om jeg registrerte noe mobilnummer da:p

Men jeg er sikker på at jeg kommer inn på førstevalget, må jeg godta noe da? Er bortreist i tre uker fra mandag av. Hvor lang frist har man i så fall på å godta?

6456268[/snapback]

Ja, du må bekrefte at du fortsatt vil inn på det du søkte på, uavhengig av hvilket ønske det er du kommer inn på.

Svarfrist: 15.07.2006. Står det på vigo.no

6456275[/snapback]

Utsendelsene varierer som sagt etter hvor i landet man er, og dermed endrer også svarfristen seg. ;) Man har ti dager fra utsendelse til svarfrist.

Lenke til kommentar

Veeel. Jeg skal ikke garantere det, ikke skyt meg om jeg tar feil. Men jeg har i alle fall ikke begynt å stresse med det ennå (har knapt begynt å tenke på det). Og jeg har heller ikke hørt om noen her i området som har fått førsteinntakinfo.

Men ettersom det er folk her som allerede har mottatt det, så bør du kanskje ikke føle deg for trygg. Du får undersøke fristene der du er. ;)

Lenke til kommentar

oy bra jeg leste denne tråden her ass... har ikke fått dette passordet av læreren min, han hadde fått dem og spurte om han bare skulle ta vare på dem og de fleste sa ja. Men de siste årene har jeg fått passordet og greier på mobilen så satser på det i år igjen :p ellers får jeg ta en tur til intakskontoret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...