Mojo Pin Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei. Finnes det en slags sperre som stopper cpu dersom det blir for varmt. hvis for eksempel viften ikke kjøler godt nok? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei. Finnes det en slags sperre som stopper cpu dersom det blir for varmt. hvis for eksempel viften ikke kjøler godt nok? 6455880[/snapback] Sjekk i bios, der skal være noe slikt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Intel har vel throttle-funksjon, den hopper over noen klokkeslag for å produsere mindre varme, i tillegg til overopphetingsbeskyttelse i bios. AMD har vel såvidt jeg vet ingen throttle-funksjon, kun sperre i bios som slår av maskinen ved for høy temp? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 De fleste maskiner skrur seg av ved for høy temperatur, dessverre gjorde ikke min forrige stasjonære det før det kom røyk fra CPU... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 De fleste maskiner skrur seg av ved for høy temperatur, dessverre gjorde ikke min forrige stasjonære det før det kom røyk fra CPU... 6457148[/snapback] Heh, vart vel bastu på deg då? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 De fleste maskiner skrur seg av ved for høy temperatur, dessverre gjorde ikke min forrige stasjonære det før det kom røyk fra CPU... 6457148[/snapback] Heh, vart vel bastu på deg då? 6457518[/snapback] Det verste er at 6mnd etter på så kjørte både CPU og MB en radiostasjon i spania, de trengte faktisk bare litt hvile, jeg ble nesten sjokka. (Jobbet i den stasjonen tidligere, der jeg hadde kjøpt delene så jeg sendte dem dit når de konka) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så det funket igjen da? :!: Merkelig disse delene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå