GalFisk Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Vurderer å bytte fra postbanken(avgiftsjævler) til en billigere bank, er det bare å skaffe ny konto, overføre alle penga og si opp den gamle kontoen, eller er det mer som skal til? Leste at et eller annet blad hadde en artikkel om det, men jeg fant ingenting på nettet, takknemlig for info. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er så lett ja skandiabanken f.eks er gratis Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Skandiabanken er genial i saa maate. Gebyrfrie uttak fra minibank uansett i verden er knall for de av oss reiser eller bor i utlandet. For aa vaere litt ekkel mot gamlebanken hvis de forlanger gebyr for aa si opp kontoen saa avslutt alle gebyrbelagte tjenester du bruker og la det staa igjen 2-3 kroner paa konto. Paa denne maaten maa de sende deg kontoutskrift og selvangivelses papirer. Selvfoelgig er det automatisert men det koster de "sleipe gebyrjaevlene" noen kroner... :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 skandiabanken er knall. Skal bytte når jeg ikke får student konto lengre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er vel ingen som er helt gebyrfrie i dag. Noen har mindre og gjerne litt høyere rente, Mens andre banker har høye gebyrer men billigere rente. Nok penger får de inn uansett. Bankene har et meget bra overskudd, Får vi noen glede av dem. Nei Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 11:44, skrev Kjetil Lura:Er vel ingen som er helt gebyrfrie i dag. Noen har mindre og gjerne litt høyere rente, Mens andre banker har høye gebyrer men billigere rente. Nok penger får de inn uansett. Bankene har et meget bra overskudd, Får vi noen glede av dem. Nei Noen banker er bedre enn andre. Men det er synd at vi ikke får noe spesielt igjen for alt vi betaler. Men mye vil ha mer, og **** vil ha fler. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Takk for svar, skal få det gjort så fort jeg får tid (og det var Skandiabanken jeg hadde i tankene). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 er det noen banker der ute som tilbyr å sende en sms når det kommer og går penger fra og til konto? tenker ikke på gratis selvsagt... vet at posten skal komme med det, men de bruker sånn tiiiiid... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg har skandiabanken og Visa der, og det er genialt! Ingen gebyrer. Eneste minuset er at du må låne 15.000,- et par dager når du skal bestille kortet. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå