Mojo Pin Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei. Har en dell dimension 8300. Har nettopp kjøpt ny vifte til den(grunnet støyproblemer). Problemet er at jeg ikke kan koble til den nye viften. Både den gamle og den nye viften har 3-pins tilkobling, men den nye viften har en litt tykkere kontakt, som ikke går der den tidligere viften har stått. Jeg har sjekket rundt på hele hovedkortet mitt, men finner ingen porter som passer til den nye viften. Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke begynne å klippe og skjøte ledningene Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Enten så må du kjøpe et adapter fra 3pin til molex, ellers så må du nok "klippe og skjøte". Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Fant en slik kabel hjemme, så det funket nå Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 hehe den kablen der fant jeg plutselig ut at jeg trengte når jeg var i england, så jeg fant en butikk og begynte og forklare og surre trur jeg brukte over 5 minuter på og få'n til og skjønne hva jeg skulle ha Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Okei Men det var kanskje ikke nødvendig å bumpe denne posten da jeg fant en løsning for over en uke siden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå