Gjest Slettet+98128394 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe en PSU av merket MIST 500W. Link: MIST 500W på hardware.no Jeg ser at NetShop selger 3 forskjellige typer av denne PSU'en, men jeg klarer ikke å se forskjellene. Hva er forskjellene? Endret 8. juli 2006 av Slettet+98128394 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 MIST 500 watt strømforsyning 20/24 pins, S-ATA, med nettkabel - Denne er bygget etter ATX12V-r2.01, og leveres med nettkabel (Altså den kabelen som går fra stikkontakten til PSU). MIST 500W strømforsyning ATX 2.2, 20/24 pins - Denne er bygget etter ATX12V-r2.2. Det står også videre på den PSU'en dette: Vel, produsenten ga kongen litt nye klær og forlenget strømpene til å gå helt ut til siste kontakt. Videre er P4 kontakten byttet ut med en P8 kontakt med avtagbar P4 kontakt. Så ble de lagt til en ekstra PCI Express kontakt så nå har MIST 500W 2 stk. PCI Express kontakter. I tråd med økte krav til +12V linjene er effekten på disse økt fra 380W til 400W og hver av de to +12V linjene kan belastes med opptil 20A. Resten er som det var, både PAPST 4412FGL viften i vibrasjonsisolerende oppheng er der og det faktum at den egentlig kan belastes med en del mer enn 500W og likevel opprettholde stabile spenninger. MIST 500W, ATX 2.2, strømforsyning avtagbare kabler, Leveres UTEN kabel - Som du ser, ATX 2.2, samme som den ovenfor. Denne PSU'en leveres uten kabler, dvs du får kun PSU'en. Det er avtagbare kabler på denne strømforsyningen. Dvs, du må kjøpe kablene seperat fra strømforsyningen. Fordelen er evt. at du ikke har overflødige kabler liggende inne i kabinettet. Personlig har jeg ville kjøpt fra microplex hvis du bare skal kjøpe strømforsyning. Dette pga. du kan velge å få med kabelsett for noen kroner ekstra. Slipper du velge ut en og en kabel, som du tydligvis må gjøre på NetShop hvis du skal ha den strømforsyningen med avtagbare kabler. Hvis du skal kjøpe noe annet også fra NetShop, har jeg ville valgt den i midten av de jeg skrev der oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98128394 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Takk for hjelpen. Da blir det den i midten. Jeg skal kjøpe kabinett på NetShop også som ikke microplex har. Det er grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå