TheGuard Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Kjører ATI Radeon 8500 og en 19" LG 99G skjerm. Problemet er at spillene blir så utrolig mørke. Kjører XP. Og, ja, jeg vet du har Gamma instillinger osv. What's wrong?? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 blir det mørkt når du tar opp birghtness i windows/ og i selve spillet? Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det er ATI driverne som gjør det. Du kan sette opp Gamma og brightness i windows men da blir det veldig lyst i windows og normalt i spillene. Jeg har ikke klart å løse problemet på en riktig måte. Jeg skal si ifra hvis jeg gjør det. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 08:02, skrev Robkvi:blir det mørkt når du tar opp birghtness i windows/ og i selve spillet? Brightness står på fult hele tiden.... Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 bruk "power strip" så bare klikker du på ctrl+alt og + eller -, så blir det lysere og mørkere etter ditt behov... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Et rent skudd fra hofta her nå: Var forige skjermkort et Geforce? Gå inn i registeret og se om du finner ting som ikke har blitt slettet ved avinstallering. Med mindre det er noe alvorlig feil skal ikke den miksen din med ATI og LG gi mørk 3d. http://www.rage3d.com har forresten et veldig bra forum som tar opp det aller meste. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 17:23, skrev sa|o:bruk "power strip" så bare klikker du på ctrl+alt og + eller -, så blir det lysere og mørkere etter ditt behov... Eh, og Power Strip er...? Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 23:16, skrev Bach:Et rent skudd fra hofta her nå:Var forige skjermkort et Geforce?Gå inn i registeret og se om du finner ting som ikke har blitt slettet ved avinstallering.Med mindre det er noe alvorlig feil skal ikke den miksen din med ATI og LG gi mørk 3d.http://www.rage3d.com har forresten et veldig bra forum som tar opp det aller meste. Nei, har hatt dette lenge, samt at har nettopp hatt en ren installasjon. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 23:16, skrev Bach:Et rent skudd fra hofta her nå:Var forige skjermkort et Geforce?Gå inn i registeret og se om du finner ting som ikke har blitt slettet ved avinstallering.Med mindre det er noe alvorlig feil skal ikke den miksen din med ATI og LG gi mørk 3d.http://www.rage3d.com har forresten et veldig bra forum som tar opp det aller meste. Den gir mørke overalt. Til og med på filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå