Nevnarion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Dette var spennende! Gleder meg til å høre mer om den mystiske dvd'en. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 En samling med videoklipp av alle de deiligste idol jentene nakne hadde vært noe, men jeg tviler veldig. 6457189[/snapback] Kopiere skiva og selge den på TG-lan Da håver han nok inn endel cash. Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Oioioi, når får vi høre mer om dette? Forresten, når jeg har noe som er "topp hemmelig" vil det siste jeg ville gjort, ville blitt å kalle det "Topp hemmelig" med mitt navn og hatt ukrypterte filer der.. Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 *Legge til i mine innlegg* Er sikkert ikke noe morsomt. Men vi får se imorgen. Forventer at alt innholdet havner på nett, såfremt det er noe gøy (ikke gay). //Swiss Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Haha... Dette må jo være bra. ^^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 En samling med videoklipp av alle de deiligste idol jentene nakne hadde vært noe, men jeg tviler veldig. 6457189[/snapback] Kopiere skiva og selge den på TG-lan Da håver han nok inn endel cash. 6457528[/snapback] Pøh Hadde bare rukket og solgt 1stk før den hadde ligget spredd på nettverket i div. DC hubs og FTP's Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Gleder meg til å høre hva som er på den dvd`en. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hehe, vist dette faktisk er noe spennende så.. Tror nok det stort sett bare er oksedritt Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tenk hvis det ikke er Tor Milde sin da? Du finner noe fæle greier der, poster det på nettet, også er det Tor Monsen sin? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tenk hvis det ikke er Tor Milde sin da? Du finner noe fæle greier der, poster det på nettet, også er det Tor Monsen sin? 6457766[/snapback] wtf? Hvem er Tor Monsen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Får bare håpe det ikke er Milde i fri utfoldelse med ei dundre. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Denne skal jeg ha i mine innlegg, kjapp deg å skriv hva det var på dvd'n da Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg tipper at det ikke er spennende. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Sånn. *Pause på jobb* I frykt for å ødelegge min egen pc prøvde jeg dvd'en på min sjef's pc. Æsj, skuffelsen var stor. Det lå to filer der. -Breakfast.With.Hunter.(Hunter.S.Thompson.Documentary).(2003).avi -Hunter S Thompson - Conan O Brien 2003 - 02-06 VCD.mpg Tor er ingen antipirat for å si det sånn. Men er bare sånn film fra 80-tallet tror jeg. Huff, dette var ikke noe gøy. Sorry folkens Tilbake på jobb. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Men er litt rart når cd'en ser sånn ut Bilde tatt med mobil Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tenk om det ligge noen skjulte filer innpå ? ELLER det kanskje bare er noe kjedelige greier. hrmf... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kan noen andre ha skrevet "Top hemmelig" på platen, i ettertid? Skriften er jo ikke helt den samme som "Tor M" Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå ble jeg skikkelig skuffa merka jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå