CowboyBebop Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har akkuratt innstalert nye drivere til min laptop. Kortet er et ATI Mobility Radeon 9700. Driveren jeg innstalerte var den nyeste Radeon Omega driveren. Etter omstart så er alt fint, med unntak av at scrolling nedover og oppover på internett hakker/lagger/loader. Det går ikke i et, vanskelig å forklare. Men dere som har peiling på dette vet vel akkurratt hva jeg må gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har akkuratt innstalert nye drivere til min laptop. Kortet er et ATI Mobility Radeon 9700. Driveren jeg innstalerte var den nyeste Radeon Omega driveren. Etter omstart så er alt fint, med unntak av at scrolling nedover og oppover på internett hakker/lagger/loader. Det går ikke i et, vanskelig å forklare. Men dere som har peiling på dette vet vel akkurratt hva jeg må gjøre. 6455188[/snapback] Tror eneste gangen jeg opplever slikt er når jeg kjører i safe-modus Er det mange prosesser som kjører i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 prøv dette: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/a...hscrolling.mspx Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skjer her og viss driverene ikke funker\ikke er innstalert. Så vile sjekket det viss det ovenfor ikke funket. Edit:Prøv å innstalere di igjen,prøv cc og sjekk om di fugerer. Endret 9. juli 2006 av terhi Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Dette skjer også hos meg om jeg ikke har installert drivere for skjermkort. Når man starter i safemode vil Windows med hensikt laste så få drivere som overhodet mulig - og dermed lastes heller ikke skjermkortdrivere som gjør at det lagger i safemode. Sjekk om det er riktige drivere du har installert for skjermkortet ditt, og at disse er i bruk. Endret 10. juli 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå