StIFfmasT Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei. Jeg har fått en ny router, som jeg ikke har bruker manualen til. Den forje trådløse routern jeg hadde var det bare å gå inn på en hjemmeside å sette passord på nettet, men den hjemmesiden fungerer ikke på denne routeren, så mitt spørsmål er hvordan jeg setter passord på nettet. Håper og tror jeg får konstruktiv hjelp. Router: SparkLAN WX-6615M AP Router Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hjemmesiden fungerer ikke?. Er det fordi du ikke vet adressen til routeren, eller passordet til siden?. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Bruker manual ligger her: http://www.sparklan.com./download.php?supp...load=1152370311 Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg vet ikke hvordan jeg kopler meg opp til ruteren for å legge inn passord, viss noen tar seg tid å skriver hva jeg skal gjøre, så vi ljeg bli veldig takknemmlig. Når jeg trykker på "download" brukermanualen, så skjer det ingenting, jeg komemr bare til en blank side. Endret 8. juli 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Koble til routeren på ip 192.168.0.1 User & Password er blank som standard. Da kommer du inn på "hjemmesiden". Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Prøv og høre klikk, velg lagre fil som. Fikk lastet ned manualen jeg (det er en pdf fil, så du må jo acrobat...) Endret 8. juli 2006 av Hagforce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå