Gå til innhold

LFG channelen. Spam på alle servere?


Anbefalte innlegg

Etter at 1.11 patchen kom, så har jo LFG channelen blitt worldwide :thumbdown: ...

Jeg spiller på Burning Blade atm. Og selv der hvor det ikke er så mange folk så er det spam 24/7. Og er det Burning Blade som er ekstrem eller har LFG channelen blitt veldig spammy i det siste på de fleste servere...?

Føles ut som The Barrens sin general chat har blitt worldwide :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/4 er av og til Whine channelen deluxe. Var eingang i forje veke det kom ei jevlig lagg bombe og folk klaga som faen. Det varte sikkert i 10min heilt til eg og eit par andre ba dei holde godt kjeft og slutte å spele wow visst det er so jevlig. Då kom det seg:p

Men bortsett frå eit par ekstremtilfeller er det ikkje so gale lenger.. :)

Lenke til kommentar

Lag et nytt chat-vindu som heter LFG, fjern LFG-kanalen fra hovedchat og legg inn i det nye vinduet. Fred og ro til du evt. er ute etter en gruppe.

 

Fint verktøy for å finne en gruppe, men jeg tror Blizzard overvurderer kundemassen sin. Bare en enkel sperre på max ett "innlegg" i LFG per 30 sekunder hadde ordnet det meste. Ingen trenger å skrive mer enn "LFM blabla til blabla" eller "Lvl60 blabla LFG to blabla".

Lenke til kommentar
Lag et nytt chat-vindu som heter LFG, fjern LFG-kanalen fra hovedchat og legg inn i det nye vinduet. Fred og ro til du evt. er ute etter en gruppe.

 

Fint verktøy for å finne en gruppe, men jeg tror Blizzard overvurderer kundemassen sin. Bare en enkel sperre på max ett "innlegg" i LFG per 30 sekunder hadde ordnet det meste. Ingen trenger å skrive mer enn "LFM blabla til blabla" eller "Lvl60 blabla LFG to blabla".

6455524[/snapback]

 

Ahh, den hjalp :D

 

Hmm, jeg har jo faktisk bedt noen holde kjeft når det har vært som verst, og hvis jeg f eks skulle rette på noe jeg hadde skrevet feil, så fikk jeg en melding om at "You do not have permission to speak" Så de har vel satt en sperre på 5 sek. Men det tar jo ikke knekken på verstingene som spammer på portugisisk og sånt :(

Lenke til kommentar
Lag et nytt chat-vindu som heter LFG, fjern LFG-kanalen fra hovedchat og legg inn i det nye vinduet. Fred og ro til du evt. er ute etter en gruppe.

 

Fint verktøy for å finne en gruppe, men jeg tror Blizzard overvurderer kundemassen sin. Bare en enkel sperre på max ett "innlegg" i LFG per 30 sekunder hadde ordnet det meste. Ingen trenger å skrive mer enn "LFM blabla til blabla" eller "Lvl60 blabla LFG to blabla".

6455524[/snapback]

 

Faen ikke domt, skal mekkes nå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes de kunne laget en addon som filtrerte bort alt som ikke startet med LFG, LF1M osv.

6463822[/snapback]

Alt som ikke starta med "LF" eller som ikke inneholdt ordet "LFG" "LF" "LFM".

Men så sitter jeg ikke å ser på LFG kanalen hele tia, for det meste bare når jeg skal finne meg en gruppe til ett eller annet sted...

Lenke til kommentar

På serveren jeg spiller på (Aerie Peak), er det til tider plagsomt, men jeg tror at GM'ene har begynt å moderere med hard hånd og ban-statusen sitter løst dersom /4 blir for mye misbrukt. Har allerede hørt rykter om opptil flere bans for spam av den kanalen.

 

Forøvrig må det legges til at jeg har skrivd i den tre ganger, hver gang har jeg skrevet "Lvl(level jeg har vært på) warrior, LFG to (Instance/Quest)". Full klaff etter kun sekunder, så prinsippielt er worldwide LFG genial. Bare synd den må passes så på da enkelte simpelthen ikke kan respektere regler.

Lenke til kommentar

Spammes overalt tror jeg. Har merket det på Moonglade også som egentlig ikke skulle være typisk server for slikt.

Pleier å /leave 4 og rejoine når jeg trenger en gruppe.

Som Psilocybe sa lag nytt vindu er heller ikke dumt.

Har man LF channel sammen med for eks. guild chatt er det ikke lett å få med seg alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...