bnezofil Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nå har min trofaste T68i passert 5 år, og etter et par hektiske dager med jobbing i støvete omgivelser så har No-tasten blitt nesten ubrukelig. Nå skal jeg altså ha meg ny telefon... Jeg har funnet Motorola V3 som jeg har egentlig bestemt meg for, og lurer bare på om dere har noen siste innvendinger før jeg bestiller? Jeg har funnet meg en til 1899,- på MPX, en sort en faktisk, og er nesten bestemt på å kjøpe den. Jeg vet det finnes både V3i og V3x, men akkurat nå strekker ikke pengene til i det hele tatt, og jeg satser på denne. Dessuten så synes jeg denne er penest, siden V3x har blitt mye tykkere og V3i tror jeg er tykkere også. Så, er det noen som har noe å si? Hvordan er kommunikasjonen mot Mac? Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Seriøst ingen som har noen erfaringer el. de vil dele? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Seriøst ingen som har noen erfaringer el. de vil dele? 6459401[/snapback] Jeg har ikke den, men du kan lese en test her: http://www.mobile-review.com/review/motorola-v3-en.shtml Jeg synes telefonen ser kjempebra ut. Jeg liker den sorte versionen mye bedre, og liker den v3 framfor v3i og v3x. Jeg tror v3i er lik tynn, men den har plass til minnekort, og andre ting... Jeg vil anbefale å lese erfaringer med telefonen fra andre brukere som har den, men allikevel synes jeg den er et kjempebra kjøp. Lykke til! Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Takk for tilbakemelding. Mulig V3i er like tynn, men dessverre har jeg ikke råd akkurat nå. Har uansett ikke bruk for minnekort da jeg mest sannsynlig ikke kommer til å bruke verken MP3-spilleren eller kameraet noe særlig... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei! Jeg har en Motorola V3r RAZR.. Min er svart, og den er kul Den er finere enn den sølv-versjonen. Jeg kjøpte i grunnen denne pga. designet, siden jeg har en god del andre avanserte telefoner. Men V3 er en god mobil den!..Ble faktisk litt overrasket.. hehe - Foto-kamaerat duger forsåvidt. - Videokameraet er det samme som de fleste mobiler (176x144) - Batteriet er faktisk veldig bra! kjøpte mobilen på fredag, og ladet den på onsdagen igjen.. :!: Og da hadde jeg trykket en god del ass! - Meldingssystemet er veldig bra (syntes jeg da) - Det interne minnet er helt på bånn.. 6MB - Synkroniseringen mot Mac (jeg bruker mac) duger med iSync, men skal du gjøre noe annet, f.eks legge inn Themes/skins osv, så må du nesten ha en PC.. Med mindre du har OSX 10.4 eller bedre. Da kan du laste ned Moto4Lin. Har ikke prøvd dette, siden jeg har OSX 10.3.9. - Operativsystemet er faktisk ikke så lukket. Du kan ordne menyen slik du vil. Høre på mp3 i bakgrunnen. Og du kan flashe/modde. mobilen hvis du skulle være interessert i det. - Du kan jo gå inn på http://www.motomodders.net Denne siden har det meste til Motorola-telefoner. Pluss man finner masse info. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hvor mange sms har du plass til? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det var det da.. jeg er faktisk ikke sikker.. Når jeg har ca. 25 sms, så sier mobilen at sms-inbox'en er snart full.. Men det skjer jo aldri.. så jeg er ikke sikker enda. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det var det da.. jeg er faktisk ikke sikker.. Når jeg har ca. 25 sms, så sier mobilen at sms-inbox'en er snart full.. Men det skjer jo aldri.. så jeg er ikke sikker enda. 6568418[/snapback] ubrukelig for meg på n91'en er det snart 1300 sms eller noe Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det var det da.. jeg er faktisk ikke sikker.. Når jeg har ca. 25 sms, så sier mobilen at sms-inbox'en er snart full.. Men det skjer jo aldri.. så jeg er ikke sikker enda. 6568418[/snapback] ubrukelig for meg på n91'en er det snart 1300 sms eller noe 6568501[/snapback] Jaja.. greit nok d.. men MÅ du ha 1300 sms i inbox'en?.. Du har jo lest de. De kan jo slettes, eller lagres på PC'en eller noe..?.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det var det da.. jeg er faktisk ikke sikker.. Når jeg har ca. 25 sms, så sier mobilen at sms-inbox'en er snart full.. Men det skjer jo aldri.. så jeg er ikke sikker enda. 6568418[/snapback] ubrukelig for meg på n91'en er det snart 1300 sms eller noe 6568501[/snapback] Jaja.. greit nok d.. men MÅ du ha 1300 sms i inbox'en?.. Du har jo lest de. De kan jo slettes, eller lagres på PC'en eller noe..?.. 6568570[/snapback] kan jo bruke lifeblog, men har du noe tilsvarende for V3? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Nei jeg har nok ikke det.. Du finner ut av det. Endret 28. juli 2006 av Steffen_moss Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jeg kjøpte v3 razr for litt over et år siden, utrulig fin telefon, synn at den bare har 5mb og ikke kan filme. etter ca. 10 månder slutta 3 tasster å virke. men det har skjedd med alle andre mobiler e har hatt, så hanskje jeg trykker for hardt, eller spiller formye mobil fotball i grasset. det je irriterte meg mest over er at den har en tast på siden som lager en høy lyd når du trykker på den, selv om du har den på lyd løs, utrolig irriterende å komme litt borti pullten men den lomma mobilen ligger i. å det kommer en stygg lyd slik at alle trur jeg er korrka pga e ikke setter på lydløs. bortsett fra den knappen på sia så er det en knall telefon om du ikke må ha masse filmer, spill og dritt på den. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jeg kjøpte v3 razr for litt over et år siden, utrulig fin telefon, synn at den bare har 5mb og ikke kan filme. etter ca. 10 månder slutta 3 tasster å virke. men det har skjedd med alle andre mobiler e har hatt, så hanskje jeg trykker for hardt, eller spiller formye mobil fotball i grasset. det je irriterte meg mest over er at den har en tast på siden som lager en høy lyd når du trykker på den, selv om du har den på lyd løs, utrolig irriterende å komme litt borti pullten men den lomma mobilen ligger i. å det kommer en stygg lyd slik at alle trur jeg er korrka pga e ikke setter på lydløs. bortsett fra den knappen på sia så er det en knall telefon om du ikke må ha masse filmer, spill og dritt på den. 6575567[/snapback] Ok. er det bare meg, eller har jeg kjøpt en V3 RAZR som er ganske så oppdatert?.. Kjøpte min for en uke siden.. På elkjøp.. Det er en "Motorola V3r Limited Edition Black" Det er video-avspilling og innspilling på min. Er det noe annet som ikke er på de "andre" V3'ene?.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Ok. er det bare meg, eller har jeg kjøpt en V3 RAZR som er ganske så oppdatert?.. Kjøpte min for en uke siden.. På elkjøp.. Det er en "Motorola V3r Limited Edition Black" Det er video-avspilling og innspilling på min. Er det noe annet som ikke er på de "andre" V3'ene?.. 6576012[/snapback] V3r? Trudde nå bare Motorola hadde V3, V3i og V3x her til lands men.. Det er nok ikke noe spesielt med din "Limited Edition" telefon. Å kunne avspille film har den kunnet gjøre hele tia, og at den nå kan spille inn film er bare en FW oppdatering.. Dessuten ville jeg valgt V3i framfor V3; Minnekortplass 1,23 mpx kamera istedenfor VGA Oppdatert FW osv.... Størrelsene til de to telefonene er identiske. V3x er litt tykkere, men dog MYE bedre... Endret 29. juli 2006 av >Jonas< Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Takk for alle svar, men jeg kjøpte meg telefon for en stund siden, ble en L7 siden jeg liker candybar bedre enn clamshell. Knalltelefon iallefall! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 hvor mange sms har du plass til? 6568406[/snapback] Jeg har nå funnet ut at man kan fylle opp meldingsboksen til man ikke har mer internminne igjen.. akkurat nå har jeg ca. 150 sms i innboksen, og jeg er ikke i nærheten av å være full, så man kan nok ha mer en 25-30 sms Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ok. er det bare meg, eller har jeg kjøpt en V3 RAZR som er ganske så oppdatert?.. Kjøpte min for en uke siden.. På elkjøp.. Det er en "Motorola V3r Limited Edition Black" Det er video-avspilling og innspilling på min. Er det noe annet som ikke er på de "andre" V3'ene?.. 6576012[/snapback] V3r? Trudde nå bare Motorola hadde V3, V3i og V3x her til lands men.. Det er nok ikke noe spesielt med din "Limited Edition" telefon. Å kunne avspille film har den kunnet gjøre hele tia, og at den nå kan spille inn film er bare en FW oppdatering.. Dessuten ville jeg valgt V3i framfor V3; Minnekortplass 1,23 mpx kamera istedenfor VGA Oppdatert FW osv.... Størrelsene til de to telefonene er identiske. V3x er litt tykkere, men dog MYE bedre... 6579424[/snapback] Joda.. men jeg har hørt og lest rundt omkring at folk klager over at det ikke er videoinnspilling og avspilling på V3. Samme gjelder mp3.. Så jeg vet ikke.. Jeg skulle egentlig gå for V3i, men siden jeg har en god del andre avanserte mobiler, så valgte jeg V3 kun pga. designet, pluss det at den kostet 1 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå