Celusion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hallo! jeg skal na kjope meg ny mus, men er usikker pa om jeg skal kjope razer diamondback eller copperhead! hvem er egentlig best, positive og negative sider om dem? kom med forslag og begrunn meningene deres! tusen takk Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hadde ikke valgt noen av dem. Musene som Razer lager er bra så lenge de funker, hadde gått for logitech jeg. Endret 8. juli 2006 av Lord_Linus Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hadde en dimondback før men byttet den ut pga. den dårlige ergonomien som oppstår når en lager mus som passer like bra for venstrehendte. Kjøpte istede en mx518 som jeg er strålende fornøyd med. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har hatt Copperhead i et halvt år nå, og er strålende fornøyd! Sitter godt i hånda (tar noen dager å bli vant til), store og "raske" knapper, god gli og museføtter som overlever grov musematte Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 de andre er sa store synes jeg, dt er derfor jeg vil ga for en razer, synes de passer handen min mye bedre. men ontopic, hvis dere SKULLE kjopt en, hvem ville dere gatt for? takker Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvis jeg skulle kjøpt en ville det blitt copperhead. Den er litt høyere som gjør at den er bittelitt bedre å holde. Den har også nyere teknologi etc. Uten at jeg tror det har så mye å si, da diamondback også er helt upåklagelig i spill. Liker også designet på Copperhead bedre. Det er kult, uten å være alt for flashy. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 okaj, da takker jeg for deres meninger har bestilt copperhead, gleder meg som en unge til a prove den Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hadde Diamond, kjøpte Copper. Ingenting negativt å melde om noen av de, storfornøyd med begge! Liker også at de er små og passer godt i handa. Copper er en nyere modell, bedre dpi og hardware. Godt valg Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 hehe, far hape jeg blir like fornoyd! den kom pa postkontoret na, skal hente den Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ville valgt diamonback.. Syns den er bedre å holde i, og bedre følese ved spilling.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Enig, kjøpte Copperhead men gikk fort tilbake til Diamondback. Har sett litt på den nye til Logitech, og lurte på om jeg skal kjøpe den, men er ikke sikkert i så fall. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er forskjellen så stor da? Stortrives med Copper. Helt lik (nesten) bortsett fra bedre knapper på sidene.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Nei, forskjellen er vel ikke så stor, men jeg er kanskje litt kresen. Likte ikke lasersystemet og synes den var ekklere å holde i. Den var tykkere, eller hadde dypere sider, slik at det var dårlig for tommelen og lillefingeren. Ble skarpere kanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå