Grishnack Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei. Går det an å ha 2 PS2 tastatur tilkoblet i èn maskin? Hvis ja, hvordan? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 sett opp en maskin til , kjør synergy også kan du bruke to tastatur på en PC Skal du koble to PS2 tastatur til PCen må du vel trenger enten et kontrollerkort eller 'noe' som later som det ene tastaturet er musa... Jeg går da utifra at du vil at begge skal funke som tastatur, og ikke bare for morroskyld eller er det jo bare å stappe det inn i mus porten og skryte litt Lenke til kommentar
Grishnack Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Skal legge det ene på nattbordet, og bruke det som fjernkontroll når jeg slapper av i senga og ser film Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hva med, et usb og et ps2? Vist ikke kan du kjøpe en slik Lenke til kommentar
00DodgeThisFace00 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg kjører mx1000 og en microsoft mus samtidig. Den ene i sp2 og en i usb kobling, fungerer fint bruker den ene i spill og den andre i windows Jeg bare tilkobla begge jeg Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Eeeh.. emne tastatur, ikke "mus" Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 men to USb tastatur funke helt fint også... prøv det ut nå nettopp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå