enry Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hva som gjør at enhetene kan skades vet jeg ikke, - men er det så interessant da når du vat at de kan ta skade når du kjører fsb over 160? Bump fallera og bump trallera tjohei ... Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Jo jeg syns det er litt interessant siden jeg prøver å lære meg litt om dette her. Jeg skulle gjerne hatt mer enn en "sånn er det bare" forklaring. Jeg har mer og mer lyst på et nytt hovedkort med AGP/PCI lock kjenner jeg. :smile: Det er jo kjipt at en ikke får klokka cpu'en max p.g.a av hovedkortet! Jaja, det problemet får jeg slite mere med i morra, for i kveld er det fest å morro på plakaten. Skååål folkens! Ta vare på helsa... :smile: Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 02:38, skrev enry:Men hvorfor ikke CPU fsb 160? Med fsb Vcore på 1,75 er vel det helt problemfritt. Jeg tenkte jeg skulle teste litt til her nå. Jeg satt fsb til 160, men volten min stopper på 1,7. Holder ikke det eller? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 fsb over 150mhz på eit asusp4s533 kort høyres skummelt ut i lengden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå